dianne ....!!!

hoi dianne ,

ik dacht effe via deze manier kijken of je r nog bent ...ik ben benieuwd wasnt de laatste keer zou je naar de ha gaan .....is alles nog goed ????

hier in ieder geval wel ik mag morgen naar de gyn dus spannend........

groetjes sabina
6.6 weken....
 
Hoi Sabina,

Late reactie, maar beter laat als nooit.
Ik ben inderdaad al bij de huisarts geweest. Daar ben ik wel gerust gesteld, maar vind nog steeds dat ik lang moet wachten voor een echo. Dat doen ze bij ons pas vanaf 12 week of er moet een medische indicatie zijn. Natuurlijk ben ik blij dat ik dat niet heb, maar er gaan zoveel meiden al met bijv. 8 week voor een echo. Leek me zo leuk maar goed, als alles goed blijft gaan dan heb ik het er wel voor over.

Verder heb ik niet zoveel last meer van die steken. Eigenlijk heb ik alleen wat pijnlijke borsten. Ook niet misselijk ofzo. Wat zijn die eerste weken spannend he?
Wij gaan het zondag a.s aan onze ouders, broers en zussen vertellen. Leuk!

Hoe is het bij jou afgelopen bij de gyn?

Hopelijk hoor ik nog weer van je

Liefs Dianne
 
hoi meid,

gisteren bij de gyn geweest en kreeg een inwendige echo...we zagen (na uitleg van gyn want alles lijkt op elkaar daarbinnen!!) een vruchtzakje met inhoud en vlokken erom heen beetje in de vorm van een bloemetje!!!

nog geen hartje te zien maar dat was ook nog
A) erg vroeg bij 6,6 weken zwanger en
B) mijn baarmoeder schijnt rechtop ? te staan en niet te liggen en daardoor zit het vruchtje nu nog te hoog om een hartactie op te vangen ...

21 juli mag ik weer een echo laten maken omdat we dan toch terug moesten komen voor de uitslag of we wel of niet in aanmerking koemn voor prenatale onderzoeken ivm met mijn zusje....

dus spannend allemaal......

als je me sneller wil bereiken:

snelmeelme@planet.nl

groetjes sabina !
 
Terug
Bovenaan