Diaper champ ervaring

<p>Wij hebben enige tijd geleden via marktplaats een Diaper champ overgekocht. Wij worden helemaal gek van het ding, omdat hij constant vast loopt. Mijn vraag is of er meer mensen zijn die dit ervaren?</p><p>Ik twijfel namelijk of het komt doordat hij tweedehands is. Misschien koop ik hem nieuw als anderen dit probleem niet hebben. Qua geur doorlating ben ik wel erg tevreden, stinkt veel minder dan een simpele luieremmer. </p>

Wat loopt er vast? Ik heb 'm een tijdje gebruikt voor wasbare luiers, maar die verdeelden niet goed door de emmer heen en kwam vast te zitten tussen die zware bal en de wand. Denk dat het met wegwerpluiers wel prima zou moeten werken.

Ze komen inderdaad ook vast te zitten tussen die bal bij het omdraaien. Dan moet je hem echt weer open maken om de luier goed in de emmer te krijgen. Niet zo handig, het idee was juist dat je hem met 1 hand kan bedienen en de andere hand je kind vast kan houden?

Wij hebben een wee-too.. Maar die moet ik ook regelmatig ff "schudden"... Dan kan de volgende luier er ook niet in omdat de luiers stapelen ipv netjes verdelen door de emmer.
Ook stinkt dat ding verschrikkelijk! Krijg de poeplucht niet meer uit het plastic! Dus wij gaan over op een goedkope emmer.

Terug
Bovenaan