Diaper Champ of Sangenic Nappy Wrapper

Hallo lezers,

Ik overweeg een reukloze luieremmer aan te schaffen. Ik zie dat er twee verschillende types/merken zijn: De Diaper Champ die werkt met gewone pedaalemmerzakken en de Sangenic Nappy Wrapper die met navulcassettes werkt. . Hebben jullie ervaringen met deze producten en wat raden jullie aan?

Dank je voor je reactie.

Groetjes,

Beau

ik heb een 'normale' luieremmer en eigenlijk nooit last van stank.
1 keer in de zomer rook de emmer niet zo fris meer, maar met een beetje hg alle-nare-geurtjes-weg spray was het zo verholpen.

Ik heb altijd de Sangetic gehad, en die beviel prima. In de gemeente waar ik nu woon worden de luiers aprart ingezameld voor recycling, en mogen ze dus niet meer in zulke zakken. Nu heb ik een gewoon vuilnisbakje met zo'n speciale zak, en ik moet je eerlijk zeggen dat ik dat ook niet ruik. Dus misschien het overwegen waar om helemaal niets te kopen? Scheelt een hoop geld.

Hoi,
Ik heb bij alledrie mijn kinderen de poepluiers in een gewoon boterhamzakje gedraaid en nooit last gehad van stank, 60cent voor 200 zakjes,,koopje,,haha
Gr MJ

ik heb ook de sangenic .. wat een rot ding zeg.
Het stinkt heel erg en die cassettes zijn harstikke duur!
Ik gebruik hem nu alleen nog voor de poepluiers, en dan gaan ze in een geurzakje van de Etos. Maar nog als ik die deksel op doe pffff....Ik vind het zonde van me 50 euro!

Bij ons worden ook de luiers appart ingezameld, en ook ik heb een afvalemmertje met zo'n zak erin in de berging staan.
Ik neem gewoon de luiers telkens mee naar beneden, ik vind het eerlijk gezegd ook ranzig om dat op de slaapkamer te laten staan.....Heb dat geloof ik de eerste 3 weken gedaan, daarna niet meer!

Groetjes Sas

Terug
Bovenaan