Diaper Champ waardeloos!

Tip voor iedereen: Koop geen Diaper Champ! Deze luieremmer is duur maar voor dat geld beloven ze "reukloos" te zijn. Nou VERGEET HET MAAR, reukloos is deze emmer absoluut niet! Het ergste vind ik nog dat ik via de mail in gesprek was met de makers/verkopers van de Diaper Champ maar toen ik na het plaatsen van een nieuw bovenstuk (wat de oplossing moest zijn volgens hen) nog steeds meldde dat de emmer niet reukloos was, ronduit stonk dus, werd er gewoon niet meer gereageerd! Klantvriendelijkheid of klanttevredenheid zijn dus niet van belang...

Dusse: maak niet dezelfde fout die ik maakte en doe jezelf en vooral je portemonnee een plezier: koop geen Diaper Champ oftewel Diaper ramp!

Ach ach, wat een overtrokken reactie.
Ik heb ook zo'n ding en ben er tevreden over. Heb je ooit poep en plas geroken die niet stinkt? Wij gooien de poepluiers meteen in de buitenton en de plasluiers in de diaper champ. Pas als je de zak verwisslt komen de luchtjes naar boven. Maar dat komt omdat je het deksel er af trekt. Logisch toch?
Mama van Bobo

Ik weet eigenlijk niet wat voor merk ik heb. Heb hem namelijk gehad van mijn schoonzus en gebruik hem nauwelijks, maar ik weet toevallig dat er al een tijdje een vieze luier inzit (met poep) en je ruikt dus ECHT NIKS! Heel vreemd.
Het kan dus wel.
Ivy

Ik ben erg tevreden over mijn Nappy Wrapper (zo'n emmer die je luiers in een ketting van "worsten" verandert). Hierbij heb je speciale navullingen voor poepluiers van babies boven de 4 maanden. En ja, als je hem open doet om een nieuwe vieze luier te dumpen dan ruik je het wel een beetje, maar zodra je het ding weer sluit, is de lucht weg. Ik ben er wel tevreden mee.

Terug
Bovenaan