Diaper Champ

Hoi, heeft er nog iemand ervaring met de Diaper Champ?

Wij hebben er pas 1 gekocht, want dat moest het helemaal zijn en je zou
echt niks meer ruiken..nou dat valt even vies tegen!!!! 80 euro armer
en het ruikt nog in m'n zoontjes kamer!!! En ik heb toch nog gekeken of
de vuilniszak wel goed zat.. Ik vind t echt tegen vallen en die 80 euri
niet waard!!! Had ik nou toch maar een Nappy Wrapper gekocht.. (maar
dat wilde ik niet, omdat je dan steeds die casettes moet kopen)



 
Hoi,

Ik heb geen ervaring met de diaper champ (wilde hem eerst wel kopen), mar wel met de nappy wraper. Dit helpt wel, maar zodra het deksel open gaat, komt er ook een behoorlijke lucht uit. Dan zou je de binnenkant regelmatig in moeten spuiten met febreze, maar dat maakt niet veel uit. Als er een paar flinke poepluiers in zitten, stinkt hij bij mij ook behoorlijk.
Het zal allemaal wel wat zijn en het zal allemaal wel wat stinken. Zolang de deksel dicht blijft, is het in ieder geval goed.

Groetjes,
Maike
 
hoi ik weet niet hoelang je em al heb maar voor dat geld en het werkt niet zou ik gewoon terug gaan en mn geld terug vragen en zeggen ze dat de 8 dagen bv voor bij zijn nou wettelijk gezien heb je 30 dagen om iets teruilen die andere termijnen voeren de winkels zelf in dat zijn hun regels en je kan het even goed tech proberen
het is wel ff 80 euro en die kan je als jong gezin wel beter gebruiken
nou s6
 
wij hebben een nappy wrapper en helemaal geen last van vieze luchtjes, je moet wel goed de zak dichtdraaien als je een vieze luier erin doet. ik gebruik hem trouwens alleen voor de poepluiers en dan valt het ook wel mee met die navul cassettes kopen.

kan je die diaper camp niet ruilen?

groetjes,
lia
 
hoi!