diaprojector kadotip

Hallo mede mama's,

Ik heb een kado tip voor jullie Philips heeft een dia projector. Hiermee kun je een afbeelding op het plafond projecteren voor de tijd die je insteld met een muziekje. Er zitten een aantal dia's bij maar je kunt ook je eigen plaatje maken met het lievelings tv figuur of andere dingen die je kind leuk vindt. Normaal kost deze projector € 60.00 euro. Maar deze week bij de Wibra voor €15.00 euro. Het is de originele van Philips. Misschien leuk voor alle aanstaande verjaardagen of kraambezoeken.

groetjes Linda

Hoi Linda,
ik zag het toevallig net ook in het krantje staan, is echt geen geld. Maar zijn onze kleintjes (Daniëlle wordt in juni 2) er niet alweer te groot voor?
Of denk jij dat t nog wel leuk is?
Ik vind het zelf wel een leuk apparaat, dus misschien dat ik morgen toch maar even een kijkje ga nemen bij de Wibra, ik zag nog wel wat andere leuke dingen, bijv. bikini voor de zomer, die was ook niet duur zag ik. Alleen zijn de aanbiedingen hier vaak snel uitverkocht.

Groetjes van Sonja

Hoi Linda,
Lieve heeft de projector al haar hele leventje..en gaat altijd slapen met dat ding aan..Even wegdoezelen..en kijken..Het licht word steeds zwakker, en dan gaat het vanzelf uit!
Ik heb hem dus wel voor die oude prijs!!
Zag hem ook staan in dat krantje..maar weet niet aan wie ik hem cadeau zou kunnen doen..
Wel echt een leuk ding, maar idd wel wat kinderlijke plaatjes..Lieve is hem gewend..dus vind het wel heel leuk nog..

Gr Rina

Terug
Bovenaan