diaree en consultatiebureau

manlief belde net dat antonio aan de diaree is en spugen, is net van de puf af en nu dit weer. hij moet vrijdag voor de prik de vorige keer had hij deze al moeten krijgen maar toen was hij dus ook zo ziek, weet niet goed wat te doen, afspraak afzeggen of door laten gaan en nog tips tegen de diaree en spugen

Diarree gewoon laten gaan, hoe zielig het ook is. Daar gaan wel de bacterien het snelste mee uit het lichaampje. Spugen kun je ook weinig aan doen. Proberen zoveel mogelijk vocht er in te krijgen en soep met brood. Dat zout hebben ze dubbel zo hard nodig nu. Afspraak zou ik een week proberen uit te stellen.

genoeg latrn drinken verder kun je er weinig aan doen waarschijnlijk een buikgriepje.
voordeel buikgriepjes zijn vaak snel weer weg

Ik zou het cb gewoon ff bellen en overleggen

Evy heeft vorige week buikgriep gehad. Hele dag diaree. Je kunt daar niets aan doen, maar het is wel heel belangrijk dat de kleine veel drinkt!!

helaas vandaag nog steeds diare maar heeft wel praatjes voor 10 dus denk dat het mischien eerder zijn hoektanden zijn die door moeten komen maar ja er heerst van alles in mijn huis denk ik want de jongste dochter werd ook spugend wakker

Terug
Bovenaan