A
Anoniem
Guest
Hoi meiden,
Had hier een paar dagen terug ook al een topic geplaatst.
Heb toch nog een vraagje aan de zwangeren onder jullie.
Nog steeds heb ik het vermoeden dat ik zwanger ben, voel me al een goede week anders dan anders.
Rare smaak in mijn mond
gevoelige borsten
misselijk bij vlagen
steken in mijn rechterzij( soms ook links )
Opgeblazen gevoel, en het opboeren als ik wat gegeten heb.
Maar nu heb ik sinds twee dagen smorgens diaree, je hoort vaker van obstipatie, maar omdat ik heel gevoelige darmen heb( heb hiervoor vaer last van obstipatie gehad, en nu is het omgedraaid ) hebben hier meer meiden ervaring mee??
Omdat problemen met de stoelgang toch in het lijstje staat van zwangerschapskwaaltjes.
Drink voldoende!
Bedankt
LIefs Kyrabella
Ps als ik zwanger ben dan zit ik in week 4 moet 21ste ongi worden ( hoop het niet natuurlijk )
Had hier een paar dagen terug ook al een topic geplaatst.
Heb toch nog een vraagje aan de zwangeren onder jullie.
Nog steeds heb ik het vermoeden dat ik zwanger ben, voel me al een goede week anders dan anders.
Rare smaak in mijn mond
gevoelige borsten
misselijk bij vlagen
steken in mijn rechterzij( soms ook links )
Opgeblazen gevoel, en het opboeren als ik wat gegeten heb.
Maar nu heb ik sinds twee dagen smorgens diaree, je hoort vaker van obstipatie, maar omdat ik heel gevoelige darmen heb( heb hiervoor vaer last van obstipatie gehad, en nu is het omgedraaid ) hebben hier meer meiden ervaring mee??
Omdat problemen met de stoelgang toch in het lijstje staat van zwangerschapskwaaltjes.
Drink voldoende!
Bedankt
LIefs Kyrabella
Ps als ik zwanger ben dan zit ik in week 4 moet 21ste ongi worden ( hoop het niet natuurlijk )