Diaree en ermoeders dat je zwanger bent.

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Had hier een paar dagen terug ook al een topic geplaatst.
Heb toch nog een vraagje aan de zwangeren onder jullie.
Nog steeds heb ik het vermoeden dat ik zwanger ben, voel me al een goede week anders dan anders.

Rare smaak in mijn mond
gevoelige borsten
misselijk bij vlagen
steken in mijn rechterzij( soms ook links )
Opgeblazen gevoel, en het opboeren als ik wat gegeten heb.

Maar nu heb ik sinds twee dagen smorgens diaree, je hoort vaker van obstipatie, maar omdat ik heel gevoelige darmen heb( heb hiervoor vaer last van obstipatie gehad, en nu is het omgedraaid ) hebben hier meer meiden ervaring mee??
Omdat problemen met de stoelgang toch in het lijstje staat van zwangerschapskwaaltjes.
Drink voldoende!

Bedankt
LIefs Kyrabella

Ps als ik zwanger ben dan zit ik in week 4 moet 21ste ongi worden ( hoop het niet natuurlijk )

Al de kwaaltjes die je noemt klinken als zwanger zijn.

Bij mij begon de zwangerschap ook met bijna 2 weken diaree. De obstipatie is pas veel later gekomen en komt nu ook met vlagen. Heb er dan ook niet alijd last van. Dus dat verschilt bij elke vrouw weer. Dat kun je niet uit een boekj halen.

En verder zou ik binnenkort een test doen. Ik zou wachten tot een dag of 2 nadat je eigenlijk ongi had moeten worden. Want er kan nu namelijk nog teweinig zwangerschapshormoon in je urine zitten waardoor je negatief kunt testen.

Nog even geduld meid!!

Sterkte!

XX Saskia

Lieve Saskia, en alle anderen

Bedankt dat je hebt gereageerd op mijn berichtje saskia , ik had vaandag een enorme rot dag, in het forum zwanger worden had ik dit verteld maar vertel het even kort hier anders snap je het niet misschien.
Mijn tante zei vorige week al tegen mij dat ze dacht aan mij tezien dat ik zwanger was, heel leuk natuurlijk en worderbaarlijk als het zo is, mijn oma ( die overal oren heeft ) ving dit op, en heeft het dus vandaag in grote terleurstelling van mij, tegen mijn moeder verteld( mijn ouders waren op vakantie en kwamen vanmorgen terug ) je kan begrijpen dat ik dit niet leuk vind want eerste kindje ( nog niet zeker natuurlijk maar toch ) dat vertel je het liefste zelf aan je moeder dat ze oma word )
Dus ik heb de hele middag en avond lopen huilen en ik ben vandaag erg emotioneel,en voel me erg alleen ook odat mijn vriend er niet is ( een andere tante waar ik erg goed mee op kan schieten had ik in vertrouwen verteld dat ik vermoede zwanger tezijn die was net bij me en heeft even een arm om me heen geslagen.
Ik moet nog geduld hebben tot na woensdag ( dit weet ik nu ook zeker, omdat ik mijn onzekerheid wilde wegnemen heb ik vanmiddag getest ) maar wist bij voorbaad al dat het nog niet positief kon zijn omdat het daarvoor tevroeg is, en inderdaad negatief.
Voel me nu nog een beetje verdrietig en kan wel blijven janken, mijn tante zei dat dat ook wel een teken kon zijn.
We wachten het maar af, kan gelukkig hier een beetje van me afschrijven.
Wat mijn kwaaltjes betreft is het nog steeds hetzelfde, heb wel lekker gegeten, maar was net wel weer misselijk, laten we maar hopen dat mijn lichaam geen spelletje speelt.Bedankt dat jullie even mij gespui willen lezen, heb ik even nodig.
Liefs kyrabella

Terug
Bovenaan