Diaree en minstens 13 poepluiers verder in 12 uurtjes

Hallo,

Ons meisje word volgende week 4 maanden. Ik kan nog geen tandjes vinden of rood tandvlees of wat dan ook maar ze heeft sinds gister al diaree. Van die waterige gele ontlasting. Ze is verder vrolijk drinkt ook niet slecht. Maar ik heb al tig luiers verschoond en wasmachines aan gehad. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn??
Volgens de huisarts hoef ik me niet druk te maken zolang dochterlief geen koorts heeft gewoon drinkt en blijft plassen. ORS heb ik al in huis en gebruikt.

thx Moi28
 
Hoi,

Ben je soms andere voeding gaan gebruiken of bij voeding gaan geven? Want dan kan het daar misschien aan liggen? Anders weet ik 't ook niet. Ons kleine ventje is ook al een maand aan het kwijlen en bijten (hij is nu 5 maanden) en vorige week ook veel dunne luiers (niet zoveel als bij jou dat niet), maar ook nog geen tand te ontdekken. Je weet het soms niet met die kleintjes. Als ze verder vrolijk is en alert dan maar niet al te ongerust worden. (al is dat soms makkelijker gezegd dan gedaan)

Groetjes Corina
 
Hoi,

Ben je soms andere voeding gaan gebruiken of bij voeding gaan geven? Want dan kan het daar misschien aan liggen? Anders weet ik 't ook niet. Ons kleine ventje is ook al een maand aan het kwijlen en bijten (hij is nu 5 maanden) en vorige week ook veel dunne luiers (niet zoveel als bij jou dat niet), maar ook nog geen tand te ontdekken. Je weet het soms niet met die kleintjes. Als ze verder vrolijk is en alert dan maar niet al te ongerust worden. (al is dat soms makkelijker gezegd dan gedaan)

Groetjes Corina
 
Hoi Corina,

Daar benne we weer!! Alles oke met jou en je gezin??
Hier gaat alles goed behalve die luiers dan zo sneu! Maar oke als ze verder goed drinkt en alert is dan is het maar even zo. Al is het makkelijker gezegd dan gedaan. Nee ze heeft niks anders gehad dan anders........Helaas. Nou ja misschien doet een nachtje slapen wonderen.

Liefs Mich
 
Hoi Corina,

Daar benne we weer!! Alles oke met jou en je gezin??
Hier gaat alles goed behalve die luiers dan zo sneu! Maar oke als ze verder goed drinkt en alert is dan is het maar even zo. Al is het makkelijker gezegd dan gedaan. Nee ze heeft niks anders gehad dan anders........Helaas. Nou ja misschien doet een nachtje slapen wonderen.

Liefs Mich
 
Hoi Mich,

Ja zo komen we elkaar nu en dan nog eens tegen hè. Hier gaat alles goed. Die kleine man is zo'n lekker ding. Ik geniet met volle teugen van hem. Nu wel gelukkig na die moeilijke start. Met jouw dochter verder alles goed, behalve die vele vieze luiers?

Groetjes Corina
 
Terug
Bovenaan