Diaree en minstens 13 poepluiers verder in 12 uurtjes

Hallo,

Ons meisje word volgende week 4 maanden. Ik kan nog geen tandjes vinden of rood tandvlees of wat dan ook maar ze heeft sinds gister al diaree. Van die waterige gele ontlasting. Ze is verder vrolijk drinkt ook niet slecht. Maar ik heb al tig luiers verschoond en wasmachines aan gehad. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn??
Volgens de huisarts hoef ik me niet druk te maken zolang dochterlief geen koorts heeft gewoon drinkt en blijft plassen. ORS heb ik al in huis en gebruikt.

thx Moi28
 
Maak je geen zorgen, zolang ze goed blijft drinken en plast. Het gaat vanzelf weer over. Het kan zo een dag of 5/6 duren... Loïs had het zelfs een keer 2 weken. Daarna was het ineens over. Het komt wel vaker voor. Zolang ze niet ziek oogt en goed drinkt, hoef je je echt geen zorgen te maken.
 
Ik vermoed dat ze een buikgriepvirus heeft. Goed dat je al bij de huisarts geweest bent. Hou haar maar goed in de gaten, want ze is nog geen 4 maanden en kan snel uitdrogen. Zolang ze blijft drinken en plassen is het oke.
Veel beterschap!
 
Thx,

Hier gaat het inmiddels beter! Ze heeft nog wat dunnere ontlasting maar meer als 2 luiers zijn het niet. Dat heel wat anders als de 13 die we eerder te verwerken kregen.

Dank je voor jullie hulp.

Liefs moi28
 
Thx,

Hier gaat het inmiddels beter! Ze heeft nog wat dunnere ontlasting maar meer als 2 luiers zijn het niet. Dat heel wat anders als de 13 die we eerder te verwerken kregen.

Dank je voor jullie hulp.

Liefs moi28
 
Terug
Bovenaan