Diaree en overgeven

Mijn dochtertje 9 mnd heeft nu al drie dagen dat alles eruit komt, of van boven of van onder.
Ze is ook vreselijk hangerig en zielig.
Gisteren koorts 38.8. Vandaag weer niet.
Vrijdag bij de huisarts geweest omdat ze het ook vreselijk benauwd had en ik af en toe het idee kreeg dat ze stikte. De huisarts heeft ons weer naar huis gestuurd met de mededeling: Niets gevonden, kan het RS virus zijn.
Maar mijn dochtertje heeft dit nou al voor de derde keer in drie maanden.

Heeft iemand ook zo'n ervaring en heeft een idee wat het is.

Morgen vraag ik een verwijzing naar een kinderarts, want zo kan het niet. Ze houdt geen vocht binnen.

Bedankt alvast voor jullie reactie.
 
Hoi,

Mijn zoontje heeft precies hetzelfde gehad. Ik heb hem op aanraden van de huisarts ORS gegeven. Dat is een soort zoutoplossing tegen uitdrogen. En tegen de benauwdheid heb ik een pufje (Ventolin) gekregen. Dat geef je je kindje met een babyhaler. Dat is een apparaatje waar je aan de ene kant de puf in spuit en aan de andere kant zit een kapje dat je over het neusje en het mondje van je kindje doet, zodat hij het kan inademen. Bij mijn zoontje werkt het echt perfect!! Ik merk gellijk dat hij het een stuk minder benauwd heeft zodra ik die puf heb gebruikt. Als ik jou was zou ik toch nog eens informeren bij je huisarts.

Succes en heel veel sterkte!!

Groetjes,
Nanda




 
Nanda, Ventolin heb ik ook al gehad vorige keer. ORS wilde ze gisteren nog wel,maar vandaag ook niet meer.
Haar ontlasting wordt nu onderzocht op infecties.

Dankje Nanda voor je reactie.
Gr. Denise
 
woon in usa hier hebben ze speciale ijsjes, maar is een waterijsje ( uit zo'n plstic hoesje..)geen oplossing om vocht binnen te krijgen. daarnaast laat ik ons ukkie van 5 maanden dan op een nat washandje sabbelen, vindt ze lekker en krijgt zo ook nog wat vocht binnen!
 
Terug
Bovenaan