diaree-roosvicee laxo?

gebruik sinds een week 1 shake als ontbijt van herbalife. niet als lijnen maar gewoon goeie mineralen. verder eet kgewoon normaal. nu kon kde laatste dagen niet zo heel best en had knatuurlijk last van aambeien. dus was heel actief die roosvicee laxo wezen halen. 2 dagen 1 glaasje op goed verdund en nu ben ksinds 17 uurr 2x behoorlijk aan de diaree geweest. zou dit nou van die laxo komen? heb gister ook shoarma op. ik kan soms best wel reageren op pittige dingen maar heb zelf zoiets van zou het daar niet van zijn van laxo.
iemand ervaring?

Roosvicee Laxo doet mij niet veel, maar na een glas jus d'orange of gewoon het eten van een sinaasappel kan ik erop rekenen dat ik binnen de kortste keren op het toilet zit.

Misschien is het de combinatie van die shake, roosvicee en shoarma? Zou heel goed kunnen hoor.

Ik ben ook aan de laxo. Zo 3.4 glasen per dag.
Ik merk gelukkig wel effect.
Vandaag mijn gynocoloog gevraagt hoeveel je r van mag en er zit geen max aan.

Kan zijn dat het wat anders werkt bij jou of dat de diaree ergens anders van komt.misschien de shoarma zeg het maar.

Hoi ik heb al reactie op 1 glas roosvicee laxo. Iedereen reageert er weer anders op. Zou er even mee stoppen. Als de diarree de komende dagen aanhoudt dan weet je dat het niet van dr laxo.komt.

X

mag je die shakes tijdens je zwangerschap
? weet niet of dat wat doet?

shoarma kan al genoeg zijn hoor!

iedereen heeft weleens een diarree dag

ik heb vandaag ook een schijtdag, ivm mijn spastische darmen en had ineens na een gewone maaltijdsalade een aanval.
lang op de wc zitten en van stevig tot waterig met krampen en al
is gelukkig over en alles voelt wel lekker schoon hihihi, tis normaal voor een sp.darm. dus maak me geen zorgen

hey sweeticca ja je mag dat gewoon 1-tje en dan niet om te lijnen maar gewoon ter aanvulling dat je gewoon goede stoffen binnen krijgt.. en moet zeggen ik heb altijd erg last van suikerschommelingen en nu blijft het smorgens best aardig constant. en verder eet kgewoon normaal. maar als je nou zoveel moet krijg jij dan geen last van aambeien?

Terug
Bovenaan