diaree !?

hallo, niet zon smaklelijk vraagje maar toch stel ik hem... ik ben nu ongeveer 6 a 7 weken zwanger (denken we )
ik werd vannacht wakker met vreselijke buikpijn...heel veel gezweet ook.  ben naar de wc gegaan want moest heel nodig plassen,   ben weergaan liggen en in slaap gevallen want ik was doodmoe. vanmorgen werd ik wakker   en   na weer wat buikpijn moest ik poepen ( ja sorry zo heet het ) alleen dit was heel licht van kleur en stonk ook erg.
ik voel me de laatste dagen niet zo fit, heb overal spierpijn , vooral inmijn armen en nek gedeelte... ben erg moe en futloos.beetje depri zelfs bij vlagen.  en mijn darmen zijn ook wat overstuur geloof ik...   moet ik de vk bellen of de dokter ?
ik weet   niet goed hoe ik het moet uitleggen allemaal mar voel me   niet lekker dat is zeker..
 
He hoi,

Tjonge wat vervelend voor je zeg! Ik heb dit in het begin van mijn zwangerschap maar twee keer heel kort gehad. De eerste keer was na een etentje, 's nachts werd ik beroerd, buikpijn, darmkrampen en dunne ontlasting. Voelde me gwoon niet goed. Dit ging na een dag al over. Ik wist toen niet eens dat ik zwanger was, zal zo'n 5 weken geweest zijn. De tweede keer was ook rond de 7 weken, en hetzelfde verhaal. Omdat het bij mij maar een dagje duurde, gooide ik het op iets verkeerds gegeten hebben, maar misschien kwam het wel door hormonen. Als het bij jou aanhoudt zou ik zeker even naar de huisarts gaan. Wie weet heb je wel een darminfectie of zoiets dergelijks. Niet alles hoeft door de zwangerschap te komen natuurlijk.

Sterkte!

Jootje (22 weken en 1 dag)
 
Hoi,

erg vervelend allemaal... Ik zou wat beschuitjes eten en wat kippesoep drinken en dan afwachten. Als je je morgen nog ziekjes voelt, toch de arts raadplegen

Groetjes Luna
 
Ik heb dit zelf niet gehad in het begin, dus ik weet niet of het van de zs is of iets anders. Maar het klinkt een beetje grieperig. Misschien is een bezoekje aan de huisarts niet zo gek, al was het maar voor wat geruststelling.
Beterschap.
groejts
greet
 
hoi

misschien heb je wel een gewoon buikgriepje
het heerst nu en ik ben zelf ook al slachtoffer geweest.
ook aan de race en ook s'nachts zweten. het kan niet zo veel kwaad als je maar genoeg bijft drinken zoals hierboven geschreven staat boulion en wat beschuit. bij mij heeft het een dag of 4 geduurt en ik was er ook niet lekker van maar sterkte verder en geniet van je zwangerschap

groetjes kristel 2lingmama
 
bedankt voor de reacties, ik heb inderdaad eenbeschuitje gegeten vanmiddag en   ik heb mijn vriend op cup a soup uitgestuurd... ik wacht het weekend nog even af, als ik me maandag nog zo voel bel ik de huisarts maareven denkik.
groetjes , greta
 
Terug
Bovenaan