diaree

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Als alles goed gaat verwachten wij in januari ons kindje.
Nu heb ik een vraagje. Ik ben al vanaf maandag in de diarree. Ik voel me echt heel erg ziek, slapjes en duizelig. Wat zou ik daar tegen kunnen doen behalve veel drinken en beschuitjes eten enzo . (dat helpt blijkbaar niet)

waarom is er trouwens geen januari 2009 forum?

Petra

Hoi,

Ik zou als je het niet vertrouwd ff naar je huisarts gaan hoor.
Ik ben in december uitgerekend maar ook   dat forum is er nog niet :(
Hoorde dat ze er een aantal te gelijk maken dus miss is dat het maar als je bij het onderwerp kerst baby kijkt zitten er ook veel mama's van dec en jan.

groetjes

Hoihoi,

er is een onderwerp "wie krijgt er ook een kindje in januari 2009". Hier hebben zich al vele meiden gemeld die in januari uitgerekend zijn. Erg leuk om op die manier ervaringen met elkaar te delen!!

Groetjes

Ik zou sowieso de huisarts of VK even bellen: dat die je even in de gaten houden, omdat je voorzichtig moet zijn met uitdrogen.
Verder weinig nieuwe tips: veel beschuit en veel water, idd... Hier en daar een kopje bouillon om wat zout binnen te krijgen/houden, misschien, maar da's wel afhankelijk van de vraag of je hoge of lage bloeddruk hebt.  Bij hoge bloeddruk  is het niet zo'n goed idee, omdat je dan voorzichtig moet zijn met zout...

Wat veel mensen niet weten is dat je eigenlijk beter een witte boterham kunt nemen dan een beschuit. Dit stopt beter ivm bepaalde olien die in de beschuitjes zitten en thee is ook stoppend. Er zijn natuurlijk wel meerder dingen, maar ik zou niet te veel gaan dokteren en inderdaad contact op nemen met HA of VK.

Succes

Claudia

Hoi hoi,

Ik had in het begin ook hele erge diarree.
Als ik dan wat ad moest ik rennen.
Heb het toen aan de VK gevraagt en je mag gewoon norit in nemen dat deed ik 2 dagen en weg was het.

Succes!

Hoi Petra,
Ik was vorige week ziek, had een grieperig gevoel en na 24 uur diaree de huisarts gebeld. Die raadde me aan een zout/suiker/water oplossing te drinken, zoveel mogelijk, bij de apotheek te krijgen. Ik woon in Portugal, hier heet het Redrate, het stopt de diaree niet maar zo hou je wel je vochtpeil op peil.
Ben er nu gelukkig vanaf, maar was wel erg vervelend, success ermee, hoop dat jij je ook weer gauw beter voelt!
Groetjes,
Astrid

hi,
Hopenlijk ben je er nu al vanaf, maar voor in de toekomst.
Je kan gewoon Norrit tabletjes nemen.
Dat is absoluut niet schadelijk voor de baby.
Heb er zelf ook last van gehad in het begin, omdat je darmen worden ingeduwd enz krijg je daar gewoon last van.
Als het aanhoud moet je inderdaad even naar de dokter toe.
Maar schiet ook niet in de paniek dat je bij een diaree aanval gelijk uitdroogt..
Gewoon een dag of 2 pappen en nat houden, en daarna naar de HA!
Groetjes Ilse

Terug
Bovenaan