Diaree

Hoi,
Mijn dochterje is 2 maanden en heeft een flinke griep gehad..door die griep heeft ze een paar dagen in het ziekenhuis gelegen waar ze haar een andere voeding hebben gegeven,,ik had nix bij me dus tja ik had geen keus en er waren intussen al wat uurtjes verstreken (ze was ziek en vroeg er ook niet om)..Ze kreeg friso 1 en thuis heeft ze friso extra..
Eenmaal weer thuis heb ik haar haar eigen voeding gegeven..
Sinds ze in het ziekenhuis lag kon ze niet poepen en na 1 dag weer thuis kwam het eindelijk niet normaal wat een berg dat dat was en het begon donkergroen!!...Haar flesje maak ik klaar met extra water zo'n 10cc (op advies omdat ze eerder ook niet kon poeppen en op deze manier wel)..
Sinds vandaag heeft ze een rare diaree...heel geel en wat slijmerig en ik vraag me af...Wat moet ik nou!!
Ik zit niet weer op een ziek kindje te wachten..
Ze is overigens nog herstellende van de griep (zware verkoudheid)..kucht nog wat slijm omhoog en ik moet het neusje regelmatig met neusdruppels en een zoutoplossing spoelen...
Ik denk niet dat de diaree met de griep te maken heeft maar maak me wel zorgen..

Zou het van het omschakelen kunnen komen het cb bellen daar begin ik niet aan want die lezen alles netjes uit het boekje hier!!..

Wie heeft er een tip...
alvast bedankt
Groetjes Debby
 
Hoi Debby,
Wat vervelend voor je kindje, ik heb zelf 1x meegemaakt dat mijn zoontje een wat rare diaree had, ook geel en een beetje slijmerig.
Zou het te maken kunnen hebben met de zoutoplossing die je hem geeft?
Als je onzeker bent bel je toch gewoon je dokter of een weekendarts.
Ik denk dat het te maken heeft met de zoutoplossing en natuurlijk de "negatieve stoffen" die ze in haar lichaam heeft, die er nu uitkomen.
Ik hoop dat ze zich snel beter voelt, en jij natuurlijk ook.
Succes Brenda
 
Hoi Brenda, bedankt voor je reactie

Het houd hier nog niet op..ben gisteren bij de dokter geweest en heb ors gehaald wat niet meevalt om erin te krijgen ;o((...
Gisteren zat ze met drinken op een totaal van 470cc (24 uur)wat te weinig is en volgens de tabellen moet ze minimaal 600cc binnenkrijgen..
vannacht had ze een heel klaaglijk huiltje en ik heb haar maar bij me in bed genomen dus ik zie er lekker uit vandaag "bleh"
Vandaag ga ik dan ook maar tussendoorflesjes geven en ik hoop dat ze ze er niet direct uit poept..
groetjes debby
 
Terug
Bovenaan