diaree !!!

hoi hoi ,
mijn kleine meisje heeft vanaf het weekend , dunnere poep dan eerst , het is niet waterdun , maar wel dunnig ...en ik vind het anders ruiken , ik vind het nu zuur ruiken !!!

Ik heb net het cb gebeld en ze zeiden het kan geen kwaad , maar het moet wel overgaan en niet te lang gaan duren .....ok ...toen hing ik op en toen dacht ik jeetje wat heb ik nu aan zo een antwoord????????????????? schiet je toch niks mee op ....demy drinkt goed en ze ziet er goed uit is niet suf en ze ziet er niet ziek uit maar toch.....

morgen moet ik naar het cb om haar te wegen dan neem ik gewoon een vuile poepluier mee haha dan kunnen ze die ff bekijken !!

kan iemand me een beetje geruststellen???

kus mariska mv demy

Hoi,

Kay had ook 2x zo'n luier,.. de geur was echt vreselijk!!!
Maar daarna heeft hij ze niet meer gehad.. geen idee wat dit zou kunnen zijn geweest. Misschien gewoon de darmen wat van streek.

Denk dat je je niet ongerust hoeft te maken.. uiteraard wel als het te lang gaat duren ivm uitdrogingsverschijnselen, maar dat zal wel loslopen!

Succes en beterschap met de kleine!!

Esmé

Hmm, Maarten heeft alleen maar dunne poep. Altijd al gehad. Ik geef ook BV. Hij had dit al in de kraamtijd en de kraamverpleegster heeft er nooit iets over gezegd. Ik ging ervan uit dat alle kindjes met bv dunne poep hadden... Misschien is het dus niets raars. Wie weet is de samenstelling van je melk aan het veranderen...?

ja je kunt het altijd ff navragen bij het cb. Ik ga denk ik ook maar eens vragen of de poep van Maarten wel goed is (wat klinkt dat raar, hihi). Maarten groeit wel goed dus ik neem aan dat het niets raars is.

groetjes Pauline

Terug
Bovenaan