Diaree

Hallo,

Ik heb een vraagje. Mijn dochterje heeft sinds dinsdagnacht diaree, maar tussendoor ook normale ontlasting, gister was het over, maar vandaag had ze het weer, maar dan erger, verder heeft ze nergens last van, geen koorts, niet spugen, heel vrolijk, goed drinken. Ik had de ha gebeld die zeiden omdat ze verder nergens last van heeft, hoefde ik niet langs te komen, maar als het maandag nog zo is weer bellen.

Hebben jullie hier ervaring mee
 
Ik weet niet hoe oud je dochtertje is, maar als kinderen tandjes krijgen, kunnen ze ook diarree hebben.
Goed in de gaten houden of ze voldoende drinkt en plasluiers heeft. Sterkte :)
 
hallo,

hier ook een die een dochtertje heb met al een week lang diaree. zaterdag zijn we naar de ha geweest omdat ze verhooging had, virus ifectie!!!
we kregen er niks voor want het moet eruit.
zondag niks aan de hand tot dat ze savonds op bed ligt en overgeeft, nu ligt ze samen met papa op de bank te slapen na een dag dat het meeste er weer uit komt. ze drinkt gelukkig wel maar we houden het in de gaten want ze heeft nog steeds diaree. ik hoop dat de ene banaan die ze heeft opgegeten helpt.

 
Na 4 maanden mogen ze ook diksap en roosvicee...
Bij veel diarree wil Chamodent van VSM nog wel eens helpen. Dit helpt ook tegen diarree bij doorkomende tandjes, maar Lo"is was destijds 2 weken aan de diarree en met Chamodent was ze er zo vanaf. Te krijgen bij de goede drogist.
 
Terug
Bovenaan