diarre,wat wel en wat niet drinken/eten?

hoi hoi,

aaron heeft sinds woensdagavond diarre,hij wil haast niet eten en niet drinken...weet iemand wat ze misschien wel willen eten/drinken?en weten jullie wat ze beter niet kunnen eten/drinken???
ik zoek wel dingen op maar soms weet ik het niet meer eigelijk en om steeds de dokter of het cb te bellen ben ik ook niet echt een type voor eigelijk,vandaar dat ik het hier maar vraag!

groetjes nienke

Roosvicee stop.

Maar wat nog beter schijnt te werken (vooral voor kindjes onder een jaar omdat die nog niet alles mogen hebben) is het water waarin je witte rijst kookt laten afkoelen en dan geven. Dit stopt erg goed het ik gehoord. Ik ga het zelf ook proberen vandaag of morgen, want onze knul laat letterlijk een poepspoor na als hij loopt. Eigenlijk best zielig.

Tussen de middag (en evt in de ochtend) een witte boterham ipv een bruine boterham. En bananen helpen vaak ook.

Wat je vooral NIET moet doen is volkoren producten geven. Geen bruine of volkoren boterhammen dus, maar ook geen volkoren ontbijtkoek of gewone koekjes.

Ook NIET geven: simaasappel(sap), kiwi, druiven. Deze werken ook allemaal erg laxerend.

Veel succes. Hoop dat je er wat aan hebt,
Liesje

ja aaron had zaterdag ook een waterspoor achter zich aan,en het zat in zijn sokken inderdaad,en hij liep gewoon te zingentot een paar maal toe eigelijk...maar hij schijnt er geen last van te hebben,hij zegt alleen maar bahjij ook beterschap!!!

groetjes nienke

Hallo,

Nog een tip erbij, geen appelsap, dat werkt laxerend. En verder zou ik ORS geven en verder laten drinken wat hij wil, want elk beetje vocht is mooi meegenomen.

Terug
Bovenaan