diarree bij hypo allergene voeding

Hallo,
Sinds 3 weken geef ik mijn dochtertje van bijna  5 maanden Nutrilon Hypo-Allergeen op aanraden van de huisarts  omdat ze last had van exceem. Sinds die tijd heeft ze echter last van diarree. Ben nu van plan om maar weer terug te gaan naar de normale Nutrilon 1, aangezien de exceem weg is, maar de diarree dus blijvend is. Heeft iemand hier ervaring mee?
 
Ga niet terug op de gewone voeding! De exceem is weg omdat je geen koemelk meer geeft.. Wat je tegen de diaree kan doen is een schepje vanille nutrix in de fles doen.. Dat stopt en ze vinden het ook nog eens erg lekker..   gr marianne.
 
niet stoppen dan kan de exceemm warschijnlijk treug komen net als die andere zegt     koemelk ofzo       nutrix doen   mijn zoontjuh vind dat ook super lekker
 
Hoi,

Ik denk dat het verstandig is om terug te gaan naar de huisarts; langdurig aanhoudende diarree kan uitdroging veroorzaken en dat lijkt me ook niet de bedoeling...

Sterkte!

Groetjes van Yvonne Z., mv Claudia
 
Hoi Bertje

De voeding die je van nutricia is niet specifiek koemelk vrij je hebt dan een andere nodig van nutricia, deze is 100 % koemelk vrij,
die jij gebruikt bevat [nog] koemelk maar is meer voor het voorkomem van allergieen.
Deze heb ik ook gebruikt ,mijn dochtertje had ook diaree schijnt normaal te zijn in het begin en de ontlasting ziet groenig

Ik gebruik nu nutrigimen dit is op advies van de kinderarts en is niet verkrijgbaar in de winkel,
voor koemelkallergie en soja tolerantie. maar ik gebruik het voor spijsverteringsproblemen
 
Terug
Bovenaan