Diarree bijna 3 weken

A

Anoniem

Guest
Hi allemaal,

Onze dochter heeft sinds 3 weken diarree. Op dit moment gaat de huisarts haar ontlasting testen op parasieten. Hebben jullie misschien een idee wat het kan zijn?

Onze dochter is 6 maanden. Ze heeft geen koorst wel een rommelige darmen.

Gr. Seits

hoi seits
wat naar zeg.
heel erg veel succes.
heb wel eens gehoord dat ze diaree kunnen krijgen als ze tandjes krijgen maar weet het verder ook niet.
hou je ons op de hoogte ben benieuwd wat het is.
mvg mascha

hoihoi,
mijn zoontje van 7 maanden heeft er ook al een week last van.... ook is hij erg misselijk. volgends de huisarts kan het een virusje zijn en is het redelijk onschuldig... je moet alleen goed oppassen dat je kindje niet uitdroogt; iets vaker wat vocht aanbieden dus! mijn zoontje vindt op dit moment water uit een gewoon glas bijvoorbeeld heel lekker!
succes ermee!
saskia

Er heerst momenteel ook buikgriep. Ik hoop dat hij er weer snel vanaf is. Beterschap!

Er heerst een rota virus, onze zoon heeft het nu 2 keer gehad. VRESELIJK!!! Waarvan 1 keer in het ziekenhuis. Braken, diaree en die ontlasting ziet er ook raar uit.

Gelukkig is hij nu weer thuis en gaat het weer beter, maar zijn darmen zijn nog steeds van slag.

Zorg dat je kindje goed drinkt. Niet teveel vruchtensap en fruit eet, want dat zorg voor xtra diaree. Thee en water zijn dan beter. Gaat je kindje ook nog braken dan is ORS een optie.

Kindjes die op het kdv zitten hebben er sneller last van!

Suc6 allemaal en hopelijk valt het mee!

Terug
Bovenaan