diarree einde zwangerschap

Poging twee... @^$)#*%*(__@

Wie herkent diarree aan het einde vd zwangerschap? Ik ben vandaag 35 wkn en 2 dgn zwanger en sinds dag of 5 / 6 last van diarree bij grote beurt. Gelukkig niet hele dag door maar bijna wel iedere dag.. Nu hoorde ik pas van iemand dat dit eerste tekenen van bevalling kunnen zijn, ivm leegmaken darmen???

Bedankt voor reacties en hopelijk wordt onderwerp nu wel geplaatst...

Liefs Sam

Hallo,

Ik heb niet echt diarree, maar het gaat nu wel een stuk makkelijker moet ik zeggen, en vaker. Heb ook gehoord idd dat je lichaam zich leeg gaat maken voor de bevalling, dus wie weet.
Heb zondagnacht al hevige voorweeen gehad, maar dit was helaas vals alarm, van mij mag t nu wel. Ben nu precies 39 weken.

Succes Linda

Hallo,
Ik ben 34w4d zwanger en had ook gehoord en gelezen dat de darmen zich leegmaken voor de bevalling.
Nou bij mij gaat t de laatste tijd ook wel vlot, en is iets dunner.. al week of 3
Ondanks ik ijzertabletten slik ivm laag HB gehalte.

Dus ik weet niet of het altijd opgaat....
Heb je nog andere klachten of niet ?

Hallo,
Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap, zowel tijdens de voorweeen als tijdens de echte weeen bij het bevallen, last gehad van diaree en overgeven. Het leek wel alsof ik griep had, het ging de hele dag door. Dus ik denk wel dat dit een teken kan zijn van een voorbereiding op de bevalling. Wel moet ik zeggen dat ik tijdens mijn zwangerschappen sowieso meer heb van diaree, verstopping tijdens de zwangerschap heb ik echt nog nooit meegemaakt.

Groetjes Lillian

Bedankt voor snelle reacties!

Nee voor de rest geen klachten, niet meer in ieder geval... !
Ben nl sinds vorige week woensdag verplicht thuis van  mijn werk ivm een opening van 1 cm en had toen heel veel klachten van harde buik(en). Mijn gyn  heeft toen rust voorgeschreven, twee keer per dag 2 uur plat. En tussendoor zo min mogelijk doen. Niet meer poetsen en dingen tillen... Nu na een week gaat het stukken beter gelukkig! Heeft dus goed geholpen!

Tis gewoon onprettig gevoel tijdens grote beurt, krampen en gevoel dat het zo lang duurt, anders bij normale diarree...

Fijne avond allemaal!

Terug
Bovenaan