Diarree + licht onpasselijk gevoel

Hoi meiden,

Zaterdag a.s. is mijn NOD. En nou ben ik sinds vanmorgen flink aan de diarree en voel me ook wat misselijk (niet echt zodat je moet overgeven maar een klein beetje).

Zit er een buikgriep aan te komen of zou dit met een mogelijk zwangerschap te maken hebben??

Verder heb ik zeurende buikpijn onderin mijn buik met vlagen en doen mijn borsten zeer.
"Normaal" heb ik nergens last van rond mijn menstruatie maar ik wil me er niet te veel op vast pinnen aangezien je lichaam je zo voor de gek kan houden.

Weet iemand of het bovenstaande zwangerschapssymptomen kunnen zijn? (zo vroeg al?)

Bedankt alvast!

Groetjes,
Rosanne

Hoi Rosanne,

Het kan idd een teken zijn met de zwangerschap van Daan ben ik voor mijn nod ook een paar dagen aan de diarree geweest mijn hele stoelgang veranderde vanaf het moment dat ik bevrucht was zeg maar. En dat onpasselijke gevoel heb ik ook gehad, dat heb ik op het moment troouwens ook gisteren zelfs overgegeven.
Wij zitten dus in het zelfde schuitje. hihi.
Ik durf er alleen niet teveel van uit te gaan i.v.m. de miskraam van maart.
Maar ik zal voor je duimen zaterdag dat de duivels weg blijven, stiekem hoop ik dat die van mij zondag wegblijven.

Groetjes Saskia

Ha Saskia,

Wat leuk om wat van je te lezen hier. Ik was al benieuwd hoe het er met jou voor staat.

Stiekem durf ik nergens op te hopen want voor Quentin was ik ook elke maand teleurgesteld en dat is zo frusterend.

Dus ik ga er van uit dat ik gewoon niet lekker ben. Quentin was dat de afgelopen dagen ook niet dus zal ik wel wat van hem hebben overgenomen.

Ik hoop ook voor jou dat jouw NOD weg blijft zondag en de komende 9 maanden uiteraard en dat we elkaar dan straks "ontmoeten" op het januari forum... (2007 jeetje wat ver weg hè?). Vooral ook door jouw miskraam-ervaring. Dat hakt er zo in!. Het gaat nu vast helemaal goed komen!!

We houden elkaar op de hoogte! Okay?

Groetjes,
Rosanne

He Rosanne,

Als allereerst hoe is het nu met je mannetje is hij er weer bovenop? Er niks vervelender als een ziek kind he.
En je zenuwen tot heb je die nog onder controle? Het is bijna zaterdag dus het wordt spannend.
Bij mij zijn op het moment alle kwaaltjes weg alleen de lichte misselijkheid bij vlagen nog. Alleen gisteravond kwam de misselijkheid weer zo aanvliegen dat ik weer moest overgeven eergisteren had ik dat ook al.
Het blijft spannend dat wachten.

Groeten Saskia

Hoi Saskia,

Nou die vraag die ik had gesteld is gewoon een buikgriep. Ik heb er nu flink last van en ik heb het zeker van Quentin overgenomen.

Quentin is nu helemaal beter. (Gelukkig maar!). Hopelijk steek ik hem nu niet weer terug aan.

Maar bij jou zijn die misselijkheidsymptomen toch echt wel een hele grote aanwijzing als er verder niets is waar ze ziek van bent. Spannend zeg!!

Ik voel bij mij eigenlijk weinig meer. Buikpijn heb ik door de buikgriep en ik heb ook koorts dus mijn lichaam voelt zeurderig aan en mijn borsten ook nog maar of dat nou door een mogelijke zwangerschap komt of door de griep?? Afwachten maar weer dus....

En ik ben ook een beetje bang dat ik door deze griep later ongesteld wordt. Dat mijn lichaam zeg maar even van slag is hierdoor en ik pas volgende week ongesteld wordt. Dat heb ik nl. al eerder gehad bij een flinke verkoudheid/griep.

Nou ja, het is nu donderdag middag dus nog maar heel even in spanning blijven!!

P.S.: lekker gedoucht in je nieuwe badkamer??

Groetjes,
Rosanne

Terug
Bovenaan