diarree maar niet ziek; advies gevraagd!

Hoi mama's!

Ik heb even jullie advies nodig; Puck heeft al vanaf zondag diarree. Niet aan een stuk door, het aantal luiers is hetzelfde maar ze zijn allemaal dun en lekken vaak door (jugh, sorry!) Ik dacht eerst dat ze voor de vijfde (!) keer een buikgriepje zou hebben maar ze is er niet ziek van: geen koorts, niet overgeven, goed eten en drinken, heel vrolijk...ik merk eigenlijk niks aan haar. Uiteraard houd ik goed in de gaten dat ze genoeg vocht binnenkrijgt maar er lijkt verder weinig aan de hand. Nu heb ik weleens gelezen over 'peuterdiarree'. Weten jullie wat dit precies is? Zijn er mama's die dit bekend voorkomt? Alle tips zijn welkom!

Liefs, Marcia mv Puck

hoi hoi,

Nou hier is het nog steeds een race voor de luiers, Milan is nu al 2 kilo afgevallen na woensdag. Maar nadat ik net de huisarts weer gebeld heb hoef ik nog steeds niet langs te komen want als hij niet suf is en wel minimaal 150cc binnen krijgt aan vocht dan is er inprincipe nog geeen man over boord. En daar kun je het mee doen. Ik heb wel gevraagd of er diarree remmers gebruikt kunnen worden of iets anders maar kreeg alleen maar te horen dat het eruit moet en hoe dat is niet belangrijk..... Dus nee, je mag niets geven maar als je het dit weekend nog met zoveel luiers moet doen en zoveel wasjes dan toch maar even de huisartsendienst bellen werd mij net meegedeeld....
Dus ik ga straks maar even luiers halen want zo gaat de voorraad er wel snel doorheen. Gister 16 luiers alleen al 's middags en nu zit ik ook alweer op 8 luiers vanaf 10 uur. Echt niet normaal meer...
Ik hoop dat die kleine van jou snel weer gewone poepbroeken heeft want ik kan me dus heel goed voorstellen dat je van die wasjes baalt.....

Groetjes Jolanda

16!!!!! luiers???
jemig, dat heb ik nog niet eerder gehoord...
hopelijk gaat het snel beter, en als je je HA niet helemaal vertrouwt moet je gewoon 's avonds of in het weekend naar de HApost gaan hoor!
ene kant snap ik wel dat je niet met elke wissewasje naar de HA hoeft maar 2 kilo vind ik wel veel hoor...

liefs Jenneke mv Ivar

zo heee
16 luiers is echt niet normaal zeg 2 kilo afvallen vind ook niet echt normaal hoor kan nooit goed voor een kind zijn
zou ook de hap is gaan raadplegen misschien zegt een andere arts wel iets anders

groetjes saskia

Terug
Bovenaan