Diarree na gebruik Johannesbrood pitmeel

Mijn baby van 9 weken heeft last van reflex. Nu dik ik zijn voeding in en is het spugen vrijwel gestopt alleen heeft hij nu al 2 volle weken last van diarree. Ik weet dat zijn darmpjes moeten wennen maar vind het wel wat lang duren.. Ik twijfel nu om te stoppen met indikken of toch nog even volhouden..?

Ze kunnen er inderdaad diarree of verstopping van krijgen. Mijn dochtertje had ook echt wel dunne luiers met die jbpm. Nadat we met vaster voedsel zijn begonnen werd dat beter.

Jbpm staat er wel bekend om ja. Niet alle kindjes reageren er goed op. Je kan nog kijken of het op pure jbpm (bijvoorbeeld bij holland and barret) beter gaat. Die van nutrilon of huismerkjes zit nog meer in dan alleen jbpm en soms maakt de pure (of andersom) net het verschil. 
Overigens is spugen alleen een probleem als ze veel last van maagzuur hebben, iets wat door jbpm niet opgelost wordt. Of als ze niet goed groeien doordat ze te weinig voeding binnen houden. Als ze verder gewoon vrolijk is, voldoende plasluiers heeft en goed groeit is veel spugen geen enkel probleem. Wordt vanzelf beter als de vaste voeding van de grond komt.

Terug
Bovenaan