diarree van nutrilon?!

Ethan heeft zins zaterdag flinke diaree nu gaat dit maar niet over.
aangezien ik vrijdag ben overgeslapt van friso naar nutrilon gaat mijn vermoeden steeds meer naar dat ethan niet tegen nutrilon kan dan dat hij ziek is.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Vandaag ga ik weer een pak friso halen om te kijken of het inderdaad dat is.

zou best kunnen hoor jochem had het van de friso en toen we na de med voeding weer terug mochten op reguliere voeding heb ik op advies van de kinderarts kruidvat eigen merk genomen nooit geen last meer gehad!

gebruik altijd nutrilon en mijn kids hebben er nooit last van. Misschien komt het door de wisseling van voeding dat hij er even aan moet wennen??

Groetjes Anne

Daar denk ik ook aan aan het wisselen of misschien door kiezen zijn kaken zit namelijk wel vol met de bekende bulten..

Hij is verder wel vrolijk en eet goed(op fruit na nog steeds)

Dan zou ik het nog even aankijken als hij verder geen klachten heeft, kan natuurlijk ook door andere dingen komen idd!
Bij kiezen die duwen/doorkomen hebben ze er idd ook vaker last van en er heersen ook allemaal virussen in deze tijd!
Succes ermee!

Dank je.. Hij voelt zich in iedergeval zo goed dat hij weer fruit is gaan eten joehoe..

Dacht probeer het weer eens het is zowaar een potje en hij is niet helemaal opgegaan(klein bodempje zit er nog in) ben zo blij dat hij dat te minste weet eet

Ik had het met een bus nestle goede start. Geen diarree, maar meneer bleef daar honger van houden. Terwijl hij op de standaard kruidvat prima verzadigd raakt. Je zou zeggen dat er toch echt hetzelfde inzit maar blijkbaar zijn die mannen er erg gevoelig voor. Hier ook wel een mondje vol met bulten. Ik zie zelfs al bulten voor kiezen. Zitten nu echt 6 grote bulten verspreid in zijn mondje. Hij is er wel wat jengelig van, maar echt lastig niet. Hij krijgt voor het slapengaan wel een zetpilletje want hij heeft het een paar avonden afgebroken. En met zetpilletje slaapt ie wel lekker in.

Fijn trouwens dat hij zijn fruit weer gaat waarderen hahaahah. Altijd lekker als ze goed eten.

Terug
Bovenaan