<p>Hey allemaal,</p><p>Ik heb even een vraagje.</p><p>Mijn dochter van 1 jaar heeft koemelkeiwitallergie en moest sinds 1 jaar over van kv naar sojamelk in de fles. Uiteindelijk dronk ze uit het niets kleine 2 weken geleden alleen sojamelk in haar fles.</p><p>Nu sinds 4 dagen heeft ze diarree.. vooral na haar nachtslaap.. heeft ook echt luieruitslag hier van, poep is ook wat zurig.</p><p>Nu kan het ook misschien komen van doorkomende tandjes(die heeft ze nog steeds niet)</p><p>Mijn partner is er van overtuigd dat het van de sojamelk kan zijn. Ze dronk deze melk voorheen amper en nu 2x 180cc.</p><p>Op internet lees ik dat je ook een allergie kan krijgen van soja producten. Zij heeft normaal last van buikkrampen, afwijkend ontlasting patroon/soms diarree en eczeem. Als zij melkproducten binnen krijgt is vooral haar nachtrust enorm verstoord.</p><p>We zien dat nu ook echter gaat ze nu ook naar een opvang sinds kort.. het is allemaal moeilijk te elimineren om uit te sluiten wat de diarree nu veroorzaakt..</p><p>Misschien kunnen jullie me helpen mbt soja?</p><p> </p><p>Groetjes</p>