Diarree

<p>Hoi lezers,</p><p>vanaf dinsdag heeft mn dochtertje vanaf 5 maanden al diarree. Ik denk zelf dat het tanden zijn, maar weet het niet 100% zeker. Bij iedere fles, ze krijgt er 6, heeft ze een diarree en heel soms nog tussendoor. Sowieso 5 luiers op een dag red ze met gemak, 6 ook zeker wel. </p><p>Ze heeft wel goede plasluiers en drinkt goed haar flesjes. Moet ik me zorgen maken? </p>

Hi, 
Hoeveel dagen heeft ze al diaree? En hoe ruiken haar luiers? Als die een beetje zuur ruiken dan is het zeker weten tandjes.
Zolang ze allert is en goed drinkt en volle plasluiers heeft hoef je je geen zorgen te maken is wat mij altijd werd verteld.

Als het je niet lekker zit ga gewoon even langs te huisarts. Beter 1 keer te vaak dan 1 keer te weinig toch.

Hi, 
Hoeveel dagen heeft ze al diaree? En hoe ruiken haar luiers? Als die een beetje zuur ruiken dan is het zeker weten tandjes.
Zolang ze allert is en goed drinkt en volle plasluiers heeft hoef je je geen zorgen te maken is wat mij altijd werd verteld.

Als het je niet lekker zit ga gewoon even langs te huisarts. Beter 1 keer te vaak dan 1 keer te weinig toch.

Terug
Bovenaan