diarree

Hoi dames.

Ik hoor eigenlijk nog niet thuis op dit forum, want ik weet nog niet of ik zwanger ben.
Maar ik wil graag jullie mening horen.

Ik zit nu in de 2e ronde voor mijn eerste kindje en heb de afgelopen week flink geklust.
Gister voelde ik steeds een vlaag van misselijkheid. (joepie, dacht ik)
Maar vanacht werd ik rond 4 uur wakker van hele erge misselijkheid en diarree.
Ik heb vanmorgen nog de hond uit gelaten en geprobeerd te eten, maar ik kreeg niets naar binnen. Dus heb ik mijn werk gebeld om me ziek te melden.

Nu is mijn vraag aan jullie, is diarree ook een zwangerschapsverschijnsel, en heeft 1 van jullie er last van gehad?
Want ik hoef verder niet te spugen.

Ik wens iedereen een fijne zwangerschap.
En hopelijk tot snel op dit forum.

Groetjes Eva

Hoi,

Mijn zwangerschapskwaaltjes begonnen pas met een week of 8. Ik heb het dan over de misselijkheid. Gevoelig borsten en pijn in mijn buik (wat je ook voelt als je ongesteld moet worden) had ik vrij direct. Maar er zijn ook vrouwen die helemaal geen klachten hebben of juist weer hele andere klachten. Iedere zwangerschap is anders. je kunt natuurlijk ook een griepje hebben, maar ik hoop voor je dat je zwanger bent
Groetjes en succes

Hoi,

Ik ben nu 5wk en 3dg zwanger en was drie dagen voor mijn verwachte menstruatie ook hondsberoert, heb overgegeven en had diaree, voelde me echt grieperig ( nu was ik dan wel op vakantie in cran canaria maar toch ) thuisgekomen was ik een dag overtijd en had ik nog steeds geen menstruatie, met zes dagen overtijd deed ik een positieve test!!

Nu ben ik dus zwanger en heb nog steeds last van een weeig gevoel in mijn buik , en last van dunne ontlasting ( niet echt diaree maar ook niet helemaal normaal ) ik ben nogal gevoelig op mijn darmen, maar de ha zei dat ik me niet zorgen hoefde te maken je lichaam moet er aan wennen dat er van alles veranderd, en het word vanzelf beter.

Dus ja ik heb het dus wel, maar iedere zwangerschap is anders.
wens je beterschap en ik hoop dat je ook zwanger zult zijn.
Liefs kyrabella
5 wk en 3dg zwanger
eerste kindje

hoi, bedankt voor jullie reacties.
Helemaal van kyrabella is fijn om te lezen.
want ik voel me (nog steeds) heel berroerd en dan heb ik tenminste het idee dat het voor iets positiefs is.
Ik heb nog niet overgegeven. Maar voel me wel zo.
Het enige wat ik nu kan doen is veel water drinken en in bed liggen.
en afwachten tot mij NOD

liefs Eva

hey eva84 je hoeft niet altijd overtegeven als je zwanger bent want ik ben nu 8 weken zwanger en heb nog niet een keer overgegeven dus het kan zijn dat je wel zwanger bent laat het hopen cucces meid
groetjes ramona

Terug
Bovenaan