diarree

hoi   ik heb een vraagje en ben benieuwd naar andere reacties.

mijn zoontje 10 maand is vorige week ziek geweest keelontsteking hoge koorts niet eten en drinken. en toen de koorts weg wag kwam hij aan de diarree. Volgens de huisarts waar ik kwam ivm met de diarree en daarbij niet eten en slecht drinken was dit een nasleep van zijn ziek zijn en duurde een paar dagen en dan werd het weer beter.
Alleen heeft hij nu in totaal al 6 dagen diarree eet en drinkt wel weer beter maar het is heel slijmerig en wat hij nu eet komt er twee uur later weer uit.
Kent iemand dit en zo ja waar lag dat dan aan, hij is ook met tanden bezig maar na een aantal dagen moet het toch weer beter gaan lijkt me??

in afwachting op reacties van een ongeruste moeder
 
Hoi,
Ik weet niet precies wat de oorzaak van de diaree kan zijn. Waar je wel eens op zou kunnen letten is dat je kleintje niet teveel appelsap drinkt. En dan bedoel ik niet alleen echte appelsap maar ook kant en klare limonades waar veel appel in zit en roosvicee bv.
Mijn dochtertje heeft ook een periode van diaree gehad en toen ik hier op ben gaan letten ging het een stuk beter. Op de verpakking van het drinken kun je zien of en zoja hoeveel appelsap er in zit.

Je kunt het allicht proberen?!
Suc6
 
Terug
Bovenaan