diarree

Pascal is 15 weken en hij is nu een week in de diarree. Hij is verder wel vrolijk en heeft geen koorts. Pas net na de voeding gaf hij een beetje over, maar kan dit allemaal kwaad en wie heeft een tip waardoor de diarree overgaat??? Hij krijgt flesvoeding, 5x200cc per dag en dat doen we al weken zo. Verder is er niks veranderd....
 
Onze zoon heeft ook al een week lang diaree. De huisarts zegt dat het niet zo heel veel uitmaakt als hij maar voldoende drinkt. Om uitdroging te voorkomen geven wij hem wat ORS (is te koop bij de apotheek). Volgens mij helpt het ook om de diaree te stoppen. Hij heeft nu een paar dagen ORS gehad en vandaag nog geen spuitluier, dus ik hoop dat het over is. Maar als je het niet vertrouwt moet je gewoon even een afspraak maken bij de huisarts, daar zijn ze voor. Succes
 
Dank je voor je reactie, maar wat is dat ORS dan precies? Hij heeft geen spuitluiers meer maar poept wel vijf keer per dag... ook niet echt normaal...
 
je moet wel laten nakijken of hij geen virusje heeft..een kleine baby droogt heel snel uit; dat merk je aan bv minder plasluiers. ors alleen geven als je dat met je huisarts besproken hebt...een week diarree is echt te lang voor een kleintje; ik raad je aan een dokter te raadplegen
 
Terug
Bovenaan