diarree

Onze zoon is nu 9,5 maand en de laatste drie dagen heeft ontzettend last van diarree. Gelukkig drinkt hij wel aardig maar het eten wil niet een paar korstje brood of een paar hapjes banaan. Wie heeft hier ervaring mee en wat is het beste wat wij kunnen geven voor drinken (opvolgmelk drinkt hij gelukkig nog wel) of een ander klein hapje. Alvast bedankt.
 
Volgens mij kun je hem gewoon norit geven, overleg wel eerst ff met je huisarts. Kanellies stoppen ook (van Bolletje) en die vinden ze vaak ook wel heel erg lekker.

Drinken kun je het beste gewoon water geven..

Groetjes Mirela
 
Hallo. Mijn zoontje is voor een poosje geleden ook zo aan de diaree geweest.Wel 6 dagen en wel 12 keer per dag verschonen.Via de huisarts weet ik dat wit brood en appel ook stopt en ik heb toen ook roosvicee stop gebruikt. Hoop dat je wat aan mijn tips hebt.Norit kon ik beter niet gebruiken bij van die kleine kinderen.
Groetjes Renate
 
Hallo mirela en renate. Bedankt voor de recatie.Ga vanmiddag om boodschappen dus koop ik de kanellies en de roosvicee stop. Hoop dat hij daar weer wat van op knapt. Want er is niks als je zoon niet echt lekker in zijn vel zit.
Groetjes Anoniem.






 
Ik probeer altijd alles zoveel mogelijk op een natuurlijke manier op te lossen met voeding.

Wat bij ons héél goed werkt was banaan en gerechtjes met rijst.
Appels en appelsap werkten bij ons zoontje averrechts en maakte alles alleen maar erger.
Ook beschuiten schijnen te stoppen!

Mocht het één niet helpen,kun je altijd nog het andere proberen.

Suc6
Liefs Sue XXX
 
Terug
Bovenaan