Diarree

Annique is echt ongelofelijk in de diarree...
Al 3 dunne luiers gehad vandaag. tot lekkend toe..
Net wel komisch, liet ze een windje en ze keek echt zo naar mij van .. oh oh mama...

Ik geef dr zo even een banaan, maar wat stopt eigenlijk nog meer?
Ik weet dat ik geen Sinaasappels moet geven.. maar ben even kwijt wat nog meer stopt qua eten en drinken.

Gelukkig is ze er verder wel vrolijk onder . Zelf denk ik kiesjes die doorkomen of toch misschien beetje buikgrieperig

groetjes sandra

Hoi Sandra,
Een tip vanuit het ziekenhuis wat ik heb gekregen voor Milan is:
Longdrinkglas vol cola (echte Coca Cola)
suiker toevoegen en een mespuntje zout. Even proeven of de prik eruit is en dan dit laten opdrinken.
Bij Milan heeft het heel goed geholpen.
Rijstewater moet ook erg goed zijn. daar kan je dan pap meemaken want vezelrijke voeding stopt ook.

Groetjes Jolanda

Hoi

ik had de tip van de ha gekregen, ook van coca cola. Ik liet het een ochtend open staan dan hoef je er niets meer mee te doen want dan vervliegt de prik ook...

sterkte
Renske

hoi hoi

idd ik heb het ook gehoord wbt de cocal cola..(vroeger werd het alleen als medicijn gegeven)

maar ik heb laatst ook een keer de ha gebeld om te vragen wat je dan het beste kan geven en die zei dat je eigenlijk gewoon alles kan geven( geen extra laxerend spul) maar dat het geven van banaan/slappe thee  ed achterhaald is....

je moet het egwoon uitzieken en flink wat drinken..

liefs tobi

ps ik zelf ben alleen nog wel steeds geniegd om extra banaan te geven, rijstewafels, slappe thee, wit brood ed, gewoon voor mijn eigen gevoel....)

ik kreeg als tip een dagje vasten(als dat lukt)wel veel drinken
en wat ook goed helpt een dag soms twee geen melkproducten
als Lorenzo diarree heeft doen wij dat ook en geven hem roosvicee stop
en meestal is het na een dag over

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Terug
Bovenaan