Diarree

Hallo moedertjes,

Onze man heeft sinds een paar dagen last van flinke diarree, heerlijk dun en waterig zodat hij ongeveer 2a3 setjes kleren er door heen jaagt op een dag omdat de luier het niet kan opslaan omdat het zo dun is....
Zijn billetjes beginnen ook erg rood uit te slaan dus ben al lekker in de weer met talkpoeder en sudocreme.

Hebben jullie tips/ideeen om onze man hiervan af te krijgen?

ik dacht eerst dat het kwam door zijn fruit en groente hapjes omdat ik nu over was gegaan op Etos huismerk, hier ben ik nu al weer vanaf gestapt en geven nu 2 dagen weer normaal olvarit. Maar ik weet het ff niet meer....

voor bij luieruitslag helpt bij ons zinkolie.
maar dat is wel heel erg vervelend van de diaree,
inderdaad missschien tandjes.
lijkt mij niet van een ander merk fruit/groente hapje.
ik heb hier de ene keer olvarit, dan etos en een andere keer kruitvat en nergens last van.
succes.

Hij heeft sinds 2a 3 weken zijn eerste tandje... zou hij daar nu nog last van kunnen hebben dan?

Of wie weet komt er weer een tandje aan....hmmm hoop dat het snel weer over is allemaal, is niet zo grappig.

O, ja... en let op dat de luieruitslag geen schimmelinfectie is of wordt. Dan gaat het nl niet over. Je kunt het voorkomen door elke dag even met miconazolcrème te smeren, dit kun je bij de apotheek halen.

Terug
Bovenaan