diarreeremmer

<p>hoi dames, ik heb een vraag. </p><p>Sinds begin zwangerschap heb ik al met vlagen diarree, in plaats van dat ik overgeef heb ik dat.. </p><p> </p><p>Het was elke keer smorgens, tot vand e week het gebeurde terwijl ik wegmoest. </p><p>Ik ben naar het toilet geweest, en heb daarna voor de zelerheid een diarreeremmer genomen. </p><p>Mijn medicijnkastje had ik vooraf gesroteerd op wat ik wel en niet kon nemem. Op deze verpakking stond echter niet echt iets, was ik vergeten. </p><p>Nu zie ik ineens een topic ergens voorbijkomen over diarreeremmers waar in staat dat er weinig bekend ia over het gebruik ervan tijdens zwangerschap, en dat je het beter kan laten lopen.. Ik snap dat dit beter is wanneer je een infectie hebt, maar die heb ik niet. </p><p>Kan het slecht geweest zijn dat ik een diarreeremmer geslikt heb? </p>

Hey,
Ik heb even gekeken in het Farmacoupeutisch kompas, die kan je altijd raadplegen. Is HET medisch boek met alle medicijnen. Gebruikt door artsen dus soms ingewikkelde taal.
Maar er staat dat het bij dieren in ieder geval geen kwaad kon, bij mensen nooit getest en dat het in uiterste noodzaak gebruikt mag worden. Dus die ene zal helemaal geen kwaad kunnen ;) 

@epf: thanks voor de tip! 
Gelukkigmaar, kon het me ook niet voorstelle dat het kwaad zou kunnen, aangezien het bij mijn 'goedgekeurde'medicijnen beland was. 

Dankje voor het uitzoeken :) 

Terug
Bovenaan