Diastase

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Hallo allemaal . <br style="box-sizing: inherit; outline: 0px;" />23 april 2019 mama geworden na een zwangerschap van 42 weken waarbij ik 26 kg ben aangekomen . Altijd ben ik gefocust geweest op een strakke buik en Mijn allergrootste angst was dat Ik een blijvende diastase ( een gat tussen de buikspieren ) zou overhouden aan de zwangerschap . Nu , meer dan een jaar later heb ik inderdaad nog steeds een flinke diastase waarbij mijn buik met regelmaat nog bol staat . <br style="box-sizing: inherit; outline: 0px;" />Wat heb ik hier ondertussen al veel tranen om gelaten . Heel lang heb ik mijn nieuwe lijf niet willen accepteren en heb ik er voor mijn gevoel alles aan gedaan de diastase te verkleinen ( fysiotherapie , ostheopathie , zelf sporten ) maar helaas zonder het gewenste resultaat . <br style="box-sizing: inherit; outline: 0px;" />begrijp me niet verkeerd , ik snap echt dat een lichaam veranderd na een zwangerschap maar wat vind ik het moeilijk dit te accepteren zeker aangezien ik iedere dag hier weer opnieuw mee geconfronteerd wordt doordat ik last krijg van rug en of bekken.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">de reden waarom ik dit bericht plaats is omdat ik heel benieuwd ben of hier meer mama’s zijn met een blijvende diastase , hoe zij dit hebben geaccepteerd en of dit gevolgen had bij een eventuele tweede zwangerschap . </p>
 
Terug
Bovenaan