dicht op de tv

A

Anoniem

Guest
Zitten jullie kids ook vaak erg dicht op de tv? Ik vraag me af of isabelle wel goed ziet. Het valt me alleen bij de tv op. Ik denk eigenlijk dat ze wel goed ziet. Maar ik vind het wel opvallend dat ze echt een meter voor de tv gaat zitten. Wat denken jullie? Of zou ze gewoon de pieten van dichtbij willen zien? hihi

Groetjes Babybelle

Alice zit soms nog dichterbij..... als ik even niet oplet staat ze er werkelijk waar met de neus boven op..... maar goed, vliegtuigen in de lucht ziet ze eerder dan mij dus denk dat het met de ogen wel goed is!
Kun je misschien met Isabelle ook heel makkelijk zelf even testen door een keer in de auto iets aan te wijzen ofzo wat iets verder weg staat?

Groetjes Alberdien

hmm, had al gereageerd maar nu weer weg... mss zometeen 2x?
goed nog een keer: Ik vind een meter eigenlijk nog wel veel! Alice zit er soms echt met de neus bovenop als ik even niet oplet! maar goed, vliegtuigen in de lucht ziet ze eerder dan mij dus ik denk niet dat het aan de ogen ligt!
Misschien dat je met Isabelle ook heel makkelijk zo zelf even kunt testen? in de auto of zo iets aanwijzen wat verder weg is en dan kijken of ze het ziet?

Groetjes

Birgit zit ook graag er dicht op de tv,
Maar wij hebben hem aan de muur hangen, dus dat scheelt er zit zo wel 1,5 meter tussen anders krijgt ze last van haar nek. Ze vind het prachtig als ze een keer ergens is en ze kan de tv aanraken, dan zit ze er ook tegen aan ;-S

Hoi Hoi,

Toevallig sprak ik een oud collega en die vertelde dat haar zoontje dat ook deed. Hij bleek later minder goed te horen. Daarom ging hij dichter bij de tv zitten.
Dat is ook heel makkelijk te testen. Trek een zak chips open, komt ze meteen= Is er met haar gehoor niets mis!

Groetjes Karin

Jesse zit zelde vlakbj de tv, hij kan prima zien. Hij zit zo 4 a 5 meter van de tv. Ik haal hem ook weg als hij er te dicht bij staat.

Tis niet goed voor de oogjes zo dichtbij

gr linda

Sven kruipt soms van enthousiasme zowat in de TV. Als ik dan zeg dat hij wat verder weg moet gaan zitten is het ook zo weer over dus het zal niet aan zijn oogjes liggen. Ik denk dat het gewoon enthousiasme is en dat hij het idee heeft dat hij minder mist als hij er dichter op staat.

Groetjes,
Maike

Terug
Bovenaan