Dicht pak Kruidvat voeding

A

Anoniem

Guest
<p>Hallo lieve moeders,</p><p>Ik lees veel dat er baby voeding uitverkocht is, wat een drama is dat zeg. </p><p>Nou zag ik in mijn kast nog een nieuw dicht pak Kruidvat voeding staan, voor baby'tjes van 0-6 maanden. Destijds heb ik zo'n pak gekocht maar ik ben bevallen toen van een pré en dysmatuur kindje dus die voeding is overbodig geweest. Het pak is tot 1 juni 2020 goed. </p><p>Als er iemand in de buurt woont van Maarssen kan deze worden opgehaald, ik vraag er 1 eurootje voor en die euro gaat in de spaarpot van onze zoon.</p><p>Groetjes!</p>

Ik heb toevallig een dicht pak Kruidvat melkpoeder van 1 tot 2 jaar, voor wie het nodig heeft in Groningen

Goed idee jillroos om dat hier ook te vermelden. Laten we zo de moeders helpen die het kunnen gebruiken!

Ik heb nog een dicht pak kruidvat extra care 2 staan voor iemand die het nodig heeft. Wij gebruiken het niet meer. 

Ik heb nog een dicht half pak KV extra care 2 staat (dus een dicht zakje). Pak ooit verkeerd gekocht...
Gratis af te halen in Dongen.

Wat een leuk idee! Kan ook op Markplaats gezet worden daar zoeken ook veel mama's en papa's :)

Wat een goed initiatief! Ik ben op zoek naar de Kruidvat voeding 1 (0-6 maanden) omgeving Apeldoorn. Ik hoor het graag als iemand iets heeft!

Wat een goed initiatief! Ik ben op zoek naar de Kruidvat voeding 1 (0-6 maanden) omgeving Apeldoorn. Ik hoor het graag als iemand iets heeft!

Terug
Bovenaan