Dicht.............

Jesse wil altijd het raam van de auto dicht hebben.
Nu het lekker warm is heb ik alleen mijn raam open en dan zegt ie al dicht mama net zo lang tot ie dicht is.
Nu dacht ik misschien heeft ie wel druk op zijn oortjes, maar vanmiddag had ik het raam open en mijn schoonmoeder reed mee, toen zei hij niks. Daarna wel weer natuurlijk toen ze uitgestapt was.

Herkennen jullie dit ook??

Gr Linda

Nee...
ha ha, maar nee herken het echt niet! maar heb ook nooit het raam open... de airco gewoon aan als het warm is! Luxe he! hee dit hoort eigenlijk bij dat andere stukje over moderne dingen! Wij hebben Airco in de auto!
Groetjes

hoi hoi,
ja ik herken het wel. Sarah vind het ook niet prettig als ik het raam aan haar kant open zet. Ze heeft er geen probleem mee als de andere ramen open zijn gelukkig.

Volgens mij komt het bij haar omdat ze het te veel herrie vindt maken. Ze houdt helemaal niet van harde geluiden dus ik denk dat dat het is.

En ook hier gelukkig airco dus die gaat met deze warmte lekker aan!

groetjes en succes ermee,
Tamar

Nee herken het ook niet want Daniëlle zit namelijk altijd te gillen: OPEN OPEN en daarmee bedoelt ze dan het raam, maar wij hebben ook airco in de auto dus meestal de ramen dicht hier.
Wel lastig hoor, heb dan ook geen oplossing voor je,

groetjes van Sonja

Terug
Bovenaan