Dichtbij...

A

Anoniem

Guest
Hey meiden!

De wachtperiode is bijna ten einde. Nog 3 nod's en dan mogen we met ivf beginnen! Joehoe!
En dan te bedenken dat ik in die periode maar 3 weken hoef te werken en 2,5 week lekker op vakantie ga. Heerlijk!!
Nog 2 maanden en dan gaan we ervoor! Dinsdag 21 augustus valt mijn derde nod vanaf nu en dan mag ik het ziekenhuis bellen om te starten.

Toch wel heel spannend nu het zo dichtbij komt, maar er gaat een lekkere vakantie aan vooraf!

Net mijn ongi achter de rug, dus we blijven toch maar goed door klussen deze week.

Tot zover weer even de update van mij!

Liefs Daisy

Hey Daisy,

Wat fijn dat het nu echt gaat opschieten! Ik hoop zo voor jullie dat het voor die tyd spontaan gebeurd en het allemaal niet meer nodig is :)

Succes deze ronde!

Hee Daisy,

Wat ben je toch heerlijk positief meid! :)
Het gaat nu idd opschieten maar goed....jullie hebben lang genoeg moeten wachten! Lekker hoor, kort werken enne vakantie. Wat een fijn vooruitzicht.

Spannende periode weer en wie weet lukt het nog voordat jullie ivf-traject van start gaat......en zo niet dan hoop ik zooooo voor je dat de eerste ivf raak zal zijn. Vind echt dat jullie aan de beurt zijn :)

Liefs Lynn.

Hoi Daisy,

wat een mooi bericht!! Fijn dat het allemaal steeds dichterbij komt! Fijn dat er al een datum bekend is, zodat je er naar uit kunt kijken.

Ik hoop dat het voor jullie dan raak is!

liefs,

Wat fijn dat de datum dichterbij komt! Voor je het weet is het augustus.

2012 gaat nog jou jaar worden dat je zwanger raakt. Daar duim ik echt voor!

Liefs

Hai Daisy,

Fijn joh, eindelijk aftellen. En voordat alles gaat beginnen nog lekker opladen. Ik hoop dat dit dé manier is voor jullie. Veel liefs Mamamijn

hey hoi

Wat heerlijk om te lezen dat je er zo possy in staat !!

natuurlijk duim ik voor jullie ! geniet lekker van je vakantie !!

Liefsss

Thanx meiden!

Wij gaan voor de eerste poging! Zit nu nog maar even lekker met een witte canei in de zon een broodje zalm te eten nu het nog kan, haha.

Op naar augustus!

X

Terug
Bovenaan