Dichter 15 weken eenkennig?

<p>Heey! <br />Mijn dochter van 15 weken lijkt eenkennig en wil niks van papa weten .. zodra ik even weg ben blijft ze huilen en krijsen en zodra ik binnenkom en haar vastpak is ze stil.. zolang ik in de buurt ben is papa wel leuk.. wat kan dit zijn .. ik vind het sneu voor mijn vriend! </p>

Herkenbaar hoor, mijn dochter (13 weken) heeft ook veeeel liever mama. Maar dat is nog geen eenkennigheid, wel mama-honger. Eenkennigheid komt over een paar maanden wel en geloof me, dat herken je wel ? (ik heb nog een oudere dochter)
Als mijn dochter huilt, krijg ik haar het snelst stil. Als mijn man haar op precies dezelfde manier vastpakt, wordt ze niet stil... zo raar! 
Maar ik laat ze soms een paar uur alleen thuis en dan gaat het best wel goed. En vanavond was ze tijdens het eten enorm aan het huilen, maar mn man heeft een half uur met haar rondgelopen en ik heb gewoon mn eten opgegeten.. ik geef er echt niet steeds aan toe, ze moet het soms ook gewoon maar met papa doen.
En het gaat echt voorbij hoor. Mijn andere dochter is 2 jaar, als baby ook dol op mama, maar nu een enorm papakindje!!

Terug
Bovenaan