Diclofenac tijdens ovulatie?

<p>Hi allemaal, </p><p style="text-align: center;">Ik ben vandaag of morgen aan het ovuleren maar heb de laatste week zo'n enorme hoofdpijn die ik met paracetamol niet onder controle krijg en dus gister 1 en vandaag 2 diclofenac kalium 25mg heb genomen totdat mijn vriend zich afvroeg of dat geen kwaad kon voor mijn vruchtbaarheid. Totaal niet over nagedacht. Toen ik ging googlen las ik dat diclofenac inderdaad de vruchtbaarheid negatief beïnvloed. Shit zeg, ik baal nu heel erg. Iemand heel ervaring mee? Is dit bijvoorbeeld ook al van toepassing bij incidentieel 3 tabletjes nemen of echt pas bij chronisch gebruik? Pfff ik kan het maar niet loslaten, als het deze ronde niet gelukt zou zijn dan sla ik mezelf voor de kop (al weet ik dat dat niet perse te maken hoeft te hebben met de diclofenac)....</p>
 
Ik heb ziekenhuis traject doorlopen en tijdens een inwendige echo sprong mijn eitje, zo live op beeld. De gynaecoloog zei al meteen dat dit een vervelende eisprong was, want door de grootte was er bloed bij vrijgekomen en dit is zeer pijnlijk. Ze schreef me daarom diclofenac voor, 3maal daags 7 dagen lang. Ik dacht toen nog, zal wel meevallen maar uiteindelijk toch 2-3 dagen geslikt. Als het echt zo erg was om te nemen, zou ze het me vast niet hebben voorgeschreven denk ik dan! Dus probeer jezelf niet zo gek te maken! En iedeee ronde heb je sowieso een kans dat het niet raak is, ook zonder diclofenac. Je hebt het nu al geslikt dus kunt het niet meer veranderen. 
 
Terug
Bovenaan