die akelige tanden....

A

Anoniem

Guest
wie heeft er ervaring mee dat je kindje zich zo rot voelt om de tandjes...Hij is nu 17 maand en 2 nachten niet geslapen hij valt overdag gewoon om zo zielig.
Het ergste is dat ie nog nooit ziek is geweest alleen met het doorkomen van de tanden..Heb alles al geprobeerd, paracetamol, tabletjes, vloeistof bijtring van alles.
Iemand nog tips? Het begroot me de tenen uit.
Ik voel me dubbel schuldig omdat ik ook zo moe ben (23 week zwanger.....) En dan heb je een kort lontje, aaaaaah vreselijk is dat dan.
Misschien iemand ervaring mee?

liefs anna

Hoi,
Mijn dochter is 15 mnd en ik gebruik wel eens dentinox   dat lijkt een beetje te helpen, en als ze er niet van kan slapen een paracetamol. Niet echt supertips dus....Lijkt me erg zwaar om 23 weken zwanger te zijn en dan ook nog zulke slechte nachten te hebben, probeer je niet te schuldig te voelen als je een keer uit je slof schiet dan raak je alleen maar meer gefrustreerd is mijn ervaring.....Als wij hier een paar nachten  vaak wakkere kinderen hebben, ga ik of mijn man wel is een nachtje op zolder liggen om ff wat bij te slapen, dan hebben we een paar nachten om en om "dienst". Succes en ik hoop dat zijn tandjes snel doorkomen zodat hij weer lekker slaapt (en jij ook!).
Groet Roxan

Hoi,

Misschien toch ff met je mannetje naar de huisarts gaan misschien kan die wat voor je betekenen.
Wat  ook  zou helpen (klinkt misschien stom) om een 2 - 3 tal dagen continu (dus om de 4 a 6 uur paracetamol te geven) op die manier bouwt je zoontje een spiegel op waardoor hij continue die pijnbestrijding heeft en dus ook rustiger word en meer ontspant. Deze dosis staat ook op de verpakking van de zetpillen dus ik verzin het hier niet.
Het is namelijk heel verleidelijk om alleen maar pijnstilling te geven wanneer je kindje pijn heeft maar wanneer die pijn zijn top heeft bereikt kan de paracetamol er niet voldoende tegenop. Wens je er sucses mee hoop dat deze pittige tijd snel voorbij is geniet van je zwangerschap.

Groetjes louise

Terug
Bovenaan