die duivels

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Net voor de derde keer ongesteld geworden, maar compleet anders dan de vorige twee keren. Vraagje aan jullie of jullie na drie maanden ook meer vocht gingen vasthouden (alles voelt zwaarder en dat komt niet van het snoepen, ik weet het zeker...eehhmm)en of de ongesteldheid anders was dan anders?

Vroeger voor de pil (in het stenen tijdperk) was ik altijd zeker 6 a 7 dagen bezig met die duivels, maar nu 1 dag max. Herkent iemand dit? Gaat dat nog veranderen? Ik klaag niet hoor!

Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Vroeger had ik namelijk nogal veel PMS pijnen en heb die nu (nog) niet zo gehad en hoop natuurlijk van harte dat die gaan wegblijven, maar vrees voor het ergste!

Voor degene die het weer aandurft een nieuwe lijst te maken: streep mij maar van 10 aug af en zet me maar voor 7 september. Nieuwe ronde, nieuwe kansen (kon het niet laten om dat op te schrijven)

Veel liefs, Jans

Met dit warme weer houd iedereen vocht vast, iedereen klaagt over dikke voeten.. Let er maar eens op...
Desalniettemin hoop ik voor je dat het ergens anders door komt........

Duim voor je Liefs Marion.

Oja.. heb de lijst nog niet aangepast, zolang de red devils zich nog niet aangekondigd hebben moet je hoop houden!
hou je me op de hoogte?
Marion.

Terug
Bovenaan