die eeuwige strijdt met de kilo's

Het is nu bijna 7 maanden geleden dat ik ben bevallen van Zilvian en menige pogingen verder is er nog steeds 8 kilo die blijft hangen en wel op mijn buik en armen. Voel me echt zo verschrikkelijk lelijk en doe ontzettend me best om af te vallen. Al 2 maanden aan de sonja bakker en maar 2 kilo kwijt grrrrrrrrrrrrr. Volg echt streng het dieet en na de bevalling van Zifjon(oudste) werkten dit als een speer en was ik snel weer op me oude gewicht, maar nu niet. Voel me echt hopeloos en weet niet meer wat ik moet doen. Gelukkig jojo ik niet dus komt er niet meer aan dan dat ik nu weeg. Maar 72 kilo bij 1.62 cm is echt TE zwaar. Ook die hangbuik ben ik zo zat, je ziet hem overal doorheen. Ik ben pas 26 en wil me graag ook jong voelen maar dat lukt niet zo.(voel me soms gewoon depri erdoor)
Heeft iemand nog tips, ook mbt die hangbuik ?

Liefs van Mariska

hoi hoi meiss

ik ken je probleem ik ben ook bijna 11maand geleden bevallen van djayden(keizersnee)en ik blijf ook met de kilo,s zitten en idd alleen mn buik dus weet hoe je je voelt echter kan ik dus nog niks doen aan die buik bij mij blijkt dat mn spieren gescheurd zijn en ds mijn organen hierdoor naa voren komen,als het goed is ben ik hier eind juli vanaf krijg namelijk een operatie (spier correctie)voel me ook elke dag lelijk en kan geen normaal leuk shirtje aan.....

ik ben net 25 dus weeg 68kilo en 1.63cm

helaas geen tips voor je,ik ben sinds laatste weken gelukkig 12,cm kwijt van mn buik doordat ik niks meer snoep en 6,5 kilo

Hier ook herkenning. Vooral die blubberbuik... Na al die zwangerschappen heel logisch, maar zou wel graag iets strakker op het strand willen rondlopen :)
Sonja Bakker slaat bij mij niet goed aan, of misschien moet ik zeggen: ik heb er de discipline niet voor.
Sinds vandaag (jaja, vaderdag!) heeft manlief het boek van dr. Frank, dus wie weet moeten we daar toch aan geloven. Het gaat me nog niet eens zo zeer om veel kilo's kwijt te raken, maar om niet meer zo'n zwanger buikje te hebben, en gewoon eens een jurkje aan te kunnen, zonder die blubberbuik daarin te zien :-(

Ik snap goed dat je er van baalt, Mariska, maar doe het jezelf niet aan om er depri van te worden. Je hebt er 2 (weliswaar niet even makkelijk) mooie jongens voor teruggekregen en je bent gewoon nog dezelfde Mariska, toch?!

Patricia, wat onwijs goed dat je zoveel bent afgevallen en niets meer snoept. Ik krijg dat echt niet voor elkaar!!!!

Ha meiden,

Ook hier een blubberbuikje maar ik denk dat de enige manier om daar van af te komen niet zozeer in de kilo's ligt maar meer in buikspieren,
dus denk dat we met zn allen maar flink aan de buikspieroefeningen moeten hihi,
@mariska; weet precies wat je bedoelt; na de zwangerschap van daniel was ik ook ' dik' .
Daarvoor woog ik 55 kilo en daarna, ook na de bv, woog ik 72... :-(
Nu inmiddels zit ik op 65 en ga er niet zo heel veel moeite verder voor doen, want we gaan kijken of we een 2e kindje mogen krijgen, dus vandaar.
Wat bij mij beetje hielp was even gaan winkelen en iets leuks kopen in een grotere maat wat je heeeel goed staat, hihi.

Succes ermee
liefs Marina

Ook hier een blubberbuikje maar ik denk dat de enige manier om daar van af te komen niet zozeer in de kilo's ligt maar meer in buikspieren,
dus denk dat we met zn allen maar flink aan de buikspieroefeningen moeten hihi,
@mariska; weet precies wat je bedoelt; na de zwangerschap van daniel was ik ook ' dik' .
Daarvoor woog ik 55 kilo en daarna, ook na de bv, woog ik 72... :-(
Nu inmiddels zit ik op 65 en ga er niet zo heel veel moeite verder voor doen, want we gaan kijken of we een 2e kindje mogen krijgen, dus vandaar.
Wat bij mij beetje hielp was even gaan winkelen en iets leuks kopen in een grotere maat wat je heeeel goed staat, hihi.

liefs Marina

Ik hoor van iedereen dat je na een tweede veel langer met de kilo's blijft zitten, ik ook helaas. Na Laura was ik ze zo kwijt, en nu een half jaar na de bevalling heb ik nog steeds 5 kilo te veel. Nu gun ik mezelf ook de tijd niet om meer te bewegen en het minder eten is ook lastig... letterlijk eigen schuld dikke bult (buik) dus.

Mijn tip: meer bewegen! Gewoon normaal eten, iedereen weet zelf wel wat dat is, en bewegen dus. Wel vrees ik dat een strakke buik verleden tijd is voor ons, maar minder buik moet toch kunnen.

Hoi hoi,
Sluit me helemaal aan bij rood wit blauw hierboven.
Ik heb me sinds 1 mei helemaal gestort op het bewegen, ga nu 4 of 5 keer per week naar de sportschool en er is bijna 9 kilo af.En dat terwijl ik er normaal bij eet en in het weekend gewoon een koekje.(Oke, niet meer maar 1 koekje kan geen kwaad)
Het is best pittig, maar goed te combineren, daar manlief meewerkt, als hij 's avonds thuis komt rond 19:15 uur loop ik de deur uit, en in het weekend lekker vroeg dan heb ik de hele dag nog voor me.

Ik ben niet zo weg van de dieten en shakes en zo, trekken m'n darmen ook niet, moet echt elke dag vezels eten, brood en zo.
Dus hier gewoon normaal en gezond eten en de klemtoon op het sporten gelegd, doe er ook buikspieren naast, trek er de rest van dit jaar voor uit, want ik moet iets meer afvallen dan jullie hi hi!

Maar ja, Mariska, ik weet dat jij volgens mij een drukker bestaan, een flinke klus hebt aan je 2 mannetjes dan ik met mijn 4 kids, dus zo vaak naar de gym is misschien geen optie voor jou.
En heb je al eens aan de Wii Fit gedacht?Thuis buikspieren oefeningen doen, als het je het beste uitkomt natuurlijk...

Succes!!!
Groetjes Roos.

Hoi Mariska,

Hoewel ik over t algemeen niks te klagen heb, zit ik ook nog steeds met 3kilo teveel en dat zit precies aan mn buik ;-(
Ik zou idd proberen meer te bewegen, ik meen dat jij lichamelijke problemen hebt, maar je kunt ook evt de buikspieroefeningen doen die ze bij zwangerschap adviseren, is wat minder belastend en traplopen werkt echt en lekker wandelen met de kids!
Verder veel water drinken (liefst koud dat kost extra energie voor je lichaam) ipv frisdrank.
Ik zie veel om me heen dat het echt wat langer duurd voor de kilo´s eraf zijn, zeker na de 2e 3e.
Voor je buik zou je kunnen proberen om een figuur corrigerend hemd/body te dragen dat kleed het wat gelijkmatiger af en de meeste zijn zo mooi dat je ze zichtbaar onder een blouse aankan!
Veel succes

Liefs MJ

Terug
Bovenaan