Sorry dames, maar ik moet echt even stoom afblazen. De laatste paar dagen gaat het gewoon niet zo lekker met Quinn. Volgens mij heeft hij flinke last van zijn 2 onder tandjes. En die willen er maar niet door komen lijkt het wel!!! We lopen nu al bijna een maand er mee te klooien. En nog kan ik niet echt zeggen van ja eindelijk ze zijn er door. Flessen drinken is momenteel ook wat bij hem. Vandaag zat hij zo weer opeens op 6 flessen terwijl hij al een poos op 5 flessen zit en zelfs van de week maar 4 flessen heeft gehad. Hij jammert, huilt en krijst veel. Veel dingen zijn maar eventjes goed en slapen is vandaag toch echt een drama. Hij heeft net 1,5 uur niks anders gedaan dan huilen en krijsen en ik heb werkelijk waar alles geprobeerd,t todat hij de fles kreeg en toen was het goed, maar nu begint de ellende weer. Pfff mijn geduld begint zo langzamerhand een beetje op te raken en ik raak wat geirriteerd. En natuurlijk heeft yordi vandaag ook nog eens zo'n dag dat hij de oortjes op bed heeft laten liggen.........
Ik gebruikte eerst chamodent voor Quinn. Maar had niet het idee dat dat goed hielp bij hem. Nu dentinox, maar ook dat werkt niet echt bij hem. Bijtringen wil hij niet hebben en hij knabbelt veel op zijn vuistje. Bealve rijstebloem zijn we nog niet weer met bijvoeding begonnen. Hebben jullie nog tips meiden????
Liefs marielle Quinn 19 weken
Ik gebruikte eerst chamodent voor Quinn. Maar had niet het idee dat dat goed hielp bij hem. Nu dentinox, maar ook dat werkt niet echt bij hem. Bijtringen wil hij niet hebben en hij knabbelt veel op zijn vuistje. Bealve rijstebloem zijn we nog niet weer met bijvoeding begonnen. Hebben jullie nog tips meiden????
Liefs marielle Quinn 19 weken