Die hangbuik...! Hoe verminder je dat?!

Hoi Dames...

Er zullen vast een heel aantal meiden op dit forum zijn, die met hetzelfde probleem zitten als mij. DIE BUIK! Ik weet het allemaal wel... ik heb er iets prachtigs voor gekregen, en dat is ook echt zo... ik kan me echt geen leven meer voorstellen zonder mijn zoon. Mijn buik zat al onder de striee... de heftige rode kleur neemt al af gelukkig, maarja, daar kom ik nooit meer van af dat weet ik, maar nu hangt die buik ook nog is enorm. Ik ben nog steeds 10 kilo te zwaar. Ik had altijd maatje 42... nou ik hoef opzich helemaal niet terug naar die maat, al zou ik eerst 44 hebben dan ben ik al zat tevreden, maar ik blijf haken op maat 46/48 als het niet meer is! Ik ben wel aardig lang... maar ben nu wel te zwaar. Ik voel me ook niet echt knap meer als ik door het centrum loop, ik schaam me eerder, en dat is natuurlijk nooit goed voor je ego... hihihi... tja het is zo.

Ik heb al zoooooooooo vreselijk veel broeken aangehad, maar geen 1 zat perfect. Bij alle broeken  hou ik vel over bij mijn buik, en dat  rolt er dan zo lekker overheen, terwijl het bij mijn benen nog wel aardig mooi zit.  Ik was er zo flauw van, ben er maar mee gestopt. Ik dacht lekker ff shoppen, maar nee hoor, ik kan niet bij die leuke winkeltjes naar binnen waar het tot maat 44 loopt, want... ik pas er toch niets. Nu dacht ik vandaag, anders koop ik wel gewoon mooie stevige positiebroeken voor het  aankomende jaar, wat kan mij het ook schelen (niet leuk natuurlijk) maar je moet toch wat... al mijn oude positiebroeken zijn af. Bij de  Miss Etam heb je wel van die mooie  elastische broeken die gewoon lekker strak om je buik zitten (als je zwanger bent)... maar ook  daarna, dat houd je buik mooi bijeen.  

Ik heb wel is gehoord dat het dragen van zo'n pantybroekje (steunbroekje, of een corselet)  niet helpt, hierdoor word je buik  nooit stevig,  klopt dat? Ja ik begrijp  wel dat ik oefeningen moet gaan doen, dat gaat ook nog gebeuren, maarja, je weet hoe dat gaat.  Heeft iemand nog tips over hoe je je dikke hangbuik zo mooi mogelijk kunt verbergen?! Eigenlijk past deze vraag wel goed bij het onderwerp  "zwanger?!" want het is mij ook al een aantal keren overkomen, dat men dacht dat ik  zwanger ben, terwijl mijn zoon nu bijna 5 maanden is!!!!!!!!! Sorry voor het  lange verhaal, ik zit er gewoon mee... wil me gewoon  weer lekker zeker en mooi voelen...

Liefs supermams  

Hoi,
ja lastig he die buik. Ik wil je wel zeggen dat je kindje pas 5 maanden is dus met de tijd wordt het echt wel minder hoor. (9 maanden zwanger en 9 maanden ontzwangeren!) Mijn dochter is nu 10 maanden en eindelijk gaat mijn buik ook iets weg. Ben van maat 48 naar 44 gegaan. Ik heb zelf ook een tijd lang nog mijn zwangerschapsbroeken aangehad. Maar nu kan ik eindelijk weer normale broeken aan. Ik heb zelf ook onderbroeken gedragen waar mijn hele buik in kon! Die had ik besteld bij de Wehkamp, dus misschien kun je daar kijken.
Nou meid, hou je taai en bedenk het komt allemaal wel goed! Met een positieve instelling kom je echt een heel eind, dat straal je dan ook naar buiten uit toe,
groetjes van Sonja

Hier nog een hangbuik
Ik ben van 52 kilo voor de zwangerschap naar 90 kilo na de zwangerschap gegaan. Echt wel heel erg. Ik geef Marissa nog 1 keer per dag borstvoeding en mag dus nog niet echt lijnen. Ik probeer wel op te letten wat ik eet en ik heb afgelopen vrijdag de Wii Fit van Nintendo gekregen. Ik ben nu dus elke dag trouw mijn oefeningen aan het doen. Maar ik ben ook nog toen ik twee maanden zwanger was gestopt met roken en ook die kilo's zitten er dus allemaal aan. Mijn dokter zij ook dat het waarschijnlijk allemaal beter wordt als Marissa rond de 9 maanden is, dus daar hoop ik op. Nu heb ik ook elke dag een zwangerschapsbroek aan met enorm grote t-shirts. Winkelen voor mezelf doe ik ook eigenlijk niet want daar word ik niet blijer van. Omdat ik een Keizersnee heb gehad zitten zwangerschapsbroeken zoiezo fijner omdat gewone broeken nog pijn doen.
Sterkte!!

Liefs

Linda

Hoi Hoi

Ik ben van het juni forum. Dus mijn dochter is net 10 maanden.

Tja die buik. Na 2 leizersnedes heb ik zolas ze het noemen een lachende mond buik. Door het litteken trekt het wat en heb je zo,n soort vouw. Zo lelijk.!!!Walg er af en toe echt van. Vooral als mensen denken dat je weer zwanger bent! mmmhhh.....

Het word nooit meer zoals het was helaas. Maar ach..

Groetjes Kirsten

Hoiiiiiii...

Nou bedankt voor de reacties hoor... zo blijkt maar weer, dat ik echt niet de enige ben die het zo vervelend vind dat die rotbuik er maar niet af wil! En waarschijnlijk gewoon nooit meer weg zal gaan. Wij hebben wel plannen om weer voor een tweede te gaan. Ik wil het heel graag, maar als ik naar mijn lijf kijk, dan denk ik wel is, dan rek ik weer helemaal uit.

Nou ik ben gisteren voor het eerst aan het  joggen geweest! Tjongejong, wat is dat afzien zech! Maar ik heb het toch maar weer gedaan. Ik ga nu ook nog heel veel water drinken, en dan proberen  DRIE keer in de week te gaan joggen. Is zien of dat wat word. En daarna nog wat buikspieroefeningen, ach je weet hoe dat gaat... dat is drie keer en dan vergeet je het perongeluk expres weer hihihihi. Ja ik ga ook lekker wat zwangerschapsbroeken kopen... bij miss etam heb je wel leuke kleding. Kan mij het ook schelen, maar het blijft niet leuk. Nouja.

Liefs supermams

Hallo supermams,

ik zit niet vaak op dit forum, maar je verhaal is erg herkenbaar.
Goed dat je bent gaan joggen! Ik ben sinds een maand weer gaan fitnessen, want ik baalde me ook dood, en na vier weken ( in totaal ongeveer 6 keer gefitnessed) begin ik al enorm resultaat te zien. Vooral door de apparaten die je buikspieren weer strak trekken.

De eerste keer fitnessen had ik echt vreselijk geen zin. Maar nu na een paar keer, zit je er weer wat in, en ik zie resultaat, dus nu is het veel minder erg om te gaan.

Houd vol he!

Groetjes Eva

Terug
Bovenaan