Die juli baby's vinden het wel heel erg prettig in onze buiken!

Nou ja de titel zegt het al, weinig juli baby's tot nu toe! Straks bevallen we allemaal achter elkaar haha, zou het door het slechte weer komen dat onze baby's het allemaal wel best vinden? Ik zit elke dag te wachten op geboortekaartjes van de pufclub maar onze postvrouw heeft tot op heden nog niets gebracht terwijl er al een aantal dames ven de pufclub  de uitgerekende datum voorbij zijn. Ik kijk elke dag wel even op het forum en in de brievenbus voor de eerste geboortes dus ik ben heel benieuwd wanneer onze kleintjes gaan komen, het kan in ieder geval toch niet meer heel lang gaan duren!

Groetjes,

Puk

Hoi Puk,
Dat was mij ook al opgevallen. Ik ben ook zo nieuwsgierig. Ik ben over een week uitgerekend en had eigenlijk wel meer berichten al verwacht. In de eerste weken waren er wel al een paar, maar het is nu wel heel stil. Of zit er al een hele groep druk te puffen en hebben ze geen tijd en kans om op het forum wat te schrijven. Dat kan natuurlijk ook. Spannend, he? Hoe lang mag jij nog ook alweer? Heb de lijst met uitgerekende data zo niet bij de hand... Succes met de laatste loodjes in ieder geval.
Monika

haha, inderdaad.

Maar zou voor ons wel lekker zijn met dit weer, niet al te warm. beter dan een hittegolf, maar zo zie je maar weer, valt niet te plannen.
geduld is een schone zaak!!

(maar wil zooo graag de kleine zien en vasthouden!!)

xxx

Haha, ja dat slechte weer! Dat opperden wij ook al bij onze dochter na de valse start van woensdagnacht. Toen zei zij heel lief: Zeg maar tegen de baby dat ik dan wel een paraplu boven zijn hoofd hou!
Ik ben aanstaande maandag 39 weken, dus die van mij heeft op zich nog wel even. Maar ik vind het ook opvallend rustig!!!
Misschien willen al die kindjes hun papa's niet storen tijdens het kijken naar de Tour de France, hihi?!?

Kaskes

Onze uk heeft heel goed naar zijn papa geluisterd...
Die heeft vanaf vandaag vakantie en zei dat hij/zij maar op zich moest laten wachten tot in elk geval vandaag...
Nou dat is dus gelukt....

Vandaag is mijn uitgerekende datum en er is nog geen teken dat een evt. bevalling aankondigt...
Ik blijf dus maar wachten en wachten...

Tot gauw maar weer
Liefs,
een heel nieuwsgierige en ongeduldige mama Peet

Haha, wat leuk om jullie verhalen weer te lezen, iederen wil nu wel weten hoe de baby's eruit zien en iedereen zit af te tellen. Ik ben vandaag precies 38 weken en 3 dagen zwanger, nog 1 week en 4 dagen volgens de uitgerekende datum te gaan maar ja dat zegt ook weer niks. Ik lees nu wel dat er langzaam maar zeker baby's geboren zijn en de aankomende dagen zullen er steeds meer bij gaan komen........spannend!!!!!

Groetjes,

Puk

ja ja... langzaam maar zeker zien we hier toch namen van kindjes verschijnen....
Maar dat kan ook bijna niet anders... We zijn bijna halverwege de maand....

Hier nog steeds geen kindje en ook nog geen bevalling. Wel al sinds zaterdagavond voorweeen, harde buiken en een rustige uk...
Misschien toch tekenen dat het er aan komt????? Ik hoop het...

Ik ben benieuwd wie de volgende mama's zullen zijn.

liefs,
mama Peet

Ik ben ook benieuwd. Ik hoop dat ik zelf ook niet al te lang meer hoef te wachten. Sinds gisteren voel ik me heel erg onrustig en heb ik nergens meer zin aan, behalve aan het beginnen aan de bevalling. Hoe gek dat ook klinkt...   Het ultieme wachtkamer gevoel... Af en toe toch maar wat kleine klusjes oppakken als afleiding...
Monika

Terug
Bovenaan