Die lieve mensen van Olvarit

A

Anoniem

Guest
Ja, ja jullie lezen het goed. Ik had een potje van Olvarit waar het vacuum niet goed van was (deksel klikte van boven) en ik dacht 'Laat ik maar eens bellen'. Ik moest het potje leeg opsturen (inhoud was volgens hun toch al bedorven) en zou bericht krijgen. Krijg ik vorige week maar liefst vier potjes opgestuurd met allemaal nieuwe smaken. Ook wordt het potje onderzocht en daar krijg ik nog bericht van.

Dus als een potje niet goed is, zeker contact opnemen, het loont de moeite.

Annemieke

Even een heeeeeel slecht idee opperen...
Potje openen (die nog wel goed is natuurlijk), inhoud aan kleintje geven, olvarit bellen en 4 nieuwe potjes krijgen....
OHHHHHHHHHHH Nelleke!!! Foei!
Doe ik niet hoor. Ben veel te blij dat sommige bedrijven nog klantvriendelijk zijn. Wil ik geen  misbruik van maken.
Maar inderdaad erg aardig van olvarit.
LiefsNElleke

Olvarit is zeker top, heb ik ook een keer gehad met een diksap van olvarit, kreeg meteen twee nieuwe flesjes thuis gestuurd......

NELLEKE TOCH!!!!!

Foei foei..... hihihihi

Maar zeker de "warme douche" voor Olvarit!!!

Groetjes happyM.

wij hebben het bij kevan toen ook gehad, alleen waren het 12 potjes die niet goed waren, wij moesten ze gewoon opsturen dus de inhoud erin houden(bleh zou was erg gestonken hebben) en er kwam een man van de olvarit langs met 8 nieuwe potjes en een knuffel voor Kevan.
PETJE AF voor OLVARIT!

groetjes kim

Terug
Bovenaan