Die spannende dagen tussen de eisprong en je menstruatie....

A

Anoniem

Guest
maken mij echt knettergek!
Ik had me nog zo voorgenomen om geen hysterica te worden, zo'n hormonster die alleen nog maar aan zwanger worden kan denken.... maar het is toch gebeurt  

Hoe gaan jullie hiermee om?

Hoi hoi,

Ja ik heb dat ook. Ik voel mijn eisprong volgens mij niet???
Maar toen ik stopte met de pil was het zo van ach we zien het wel het hoeft niet meteen. En toen de eerste keer niet raak was kon ik er wel mee huilen. En nu hoop ik dat ik niet vandaag of morgen zwanger ben maar het liefst gisteren al....Pfff word soms een beetje gek van mezelf!

Veel lief Sandra

Hoi Sandra,

Herkenbaar hoor! Lijkt wel of je lijf een spelletje met je speelt he?

Wij zijn vanaf april 2008 "een beetje" bezig en vanaf augustus echt, met in de gaten houden van "goeie"  dagen enzo. En na  3 maanden word ik er al gek van.

Respect voor iedereen die dit al maanden doet!

Ik kan niet wachten tot het 14 nov is. Dat zou mijn eerste NOD zijn. Ben nu al zo zenuwachtig. Je weet maar nooit natuurlijk.
Ik kan bijna aan niks anders denken hihihi. Dus hoe je ermee om moet gaan geen idee. Gelukkig heb ik nog een dochter die ook best veel aandacht vraagt.
Succes met wachten.

Hey mijn NOD is ook 14 november!!! SPANNEND!!!
Weet niet precies wanneer ik mn eisprong had, ik had dag 14 verwacht, maar toen nix gevoeld. Dag 15, 16 en 17 van alles gevoeld!!! Dus nu weet ik het niet meer haha. Dus ben ik safe geen zitten en verwacht ik mn NOD rond 14 nov. Bij mij valt het nog wel mee met de spanning.

Tip: gewoon lekker bezig gaan en niet teveel bij stilstaan met waar je mee bezig bent (in dit geval zwanger proberen te raken).........Ik moet vandaag werken, dus ik dacht afleiding. Maar moet moet dus werken met een collega die net zwanger is. Dat is dan wat lastiger haha. Meiden veel succes tot jullie NOD!!!

XXX lesy.

hallo dames,

ik denk dat iedereen daar mee bezig is (behalve je man haha) alhoewel de 1e ronde was ik helemaal in de gloria zo van zou het....nu aantal rondes verders en wordt ik meer en meer onzeker, zo van het is ons toch wel gegund zeker?? heb nu (na 11 jaar pil) een compleet verstoorde cyclus, en zit nu al op 42 dagen...

terug kijken heeft geen zin, maar soms denk ik bij mijzelf  was ik maar eerder gestopt met de pil, ben nu namelijk al 29 en vind dat best aan de late kant...

maar ja we gaan van het positieve uit en denkende dat ik niet de enige ben...

veel geluk allemaal

liefs
mij

He hallo
Nou ook ik heb er last van hoor.
Elke keer als ik ongi wordt zeggen we tegen elkaar volgende keer gaan we het niet meer plannen.
We zien wel hoe het allemaal loopt....alsof dat lukt!
Kijk toch elke keer even stiekem om te kijken wanneer mijn vruchtbare dagen zijn om te zorgen dat we toch op het goed moment klussen. (niet plannen he..)
Op zich ben ik er niet zo heel veel mee bezig maar vanaf het moment dat ik mijn eisprong heb gevoelt kan ik bijna maar met 1 ding bezig zijn.
Maar ja dat heeft iedereen wel denk ik.
We wachten het gewoon elke keer maar weer af...

Gr Wen.

Ik denk dat er in ons allen op dit moment een hormonster schuilt. Ik was ook van plan om gewoon maar te kijken hoe lang het zou duren, zonder plannen, en andere ' tips and tricks'   maar tja ook ik ben gaan internetten, cyclus berekenen, op die paar dagen extra veel klussen.. en nu ben ik hier al aan het meepraten met andere hormonsters (leuk gevonden trouwens!!) Hoe berekenen jullie je moment van eisprong?

Terug
Bovenaan