Diede vandaag voor het eerst naar het kdv...

en nu loop ik hier rond met mn ziel onder mn arm. Is toch wel weer erg wennen hoor!! Heb er gewoon slecht van geslapen vannacht!!

Vandaag ff bijtanken zelf, maar tis wel erg stil zo hier!!

Net even gebeld en ze deed het wel goed. Goed gedronken alleen vanmorgen weinig geslapen. Het scheelt wel dat ik weet dat ze bij mijn directe collega's is en dat Benthe daar ook is!!

Maar stiekem zal ik blij zijn als ik ze vanmiddag weer op kan halen, mijn meiden! Wellicht geniet ik er morgen al meer van!!

Groetjes

Ik heb een aantal weken vakantie aan mn verlof geplakt, dus ik hoef pas over 2 weken te gaan werken, zodat ik even kon wennen aan het wegbrengen van Diede aangezien ik op de groep ernaast werk.

Ik ga mn meiden nu ophalen, ben wel benieuwd!!

Groetjes

Eigenlijk wel erg goed!! Ben echt trots op mn meiden!! Wel wat minder geslapen vanochtend, maar ze was verder lekker vrolijk en heeft goed gedronken, dus wat willen we nog meer!!

Ben ook benieuwd hoe t morgen gaat en hoe ze slaapt vannacht.

Groetjes

ja kan me voorstellen dat je erg moest wennen zelf. Maar wat fijn dat het goed gegaan is!

Alvast succes voor morgen en het gaat vast steeds beter.

groetjes Tamar

Grappig he, ik vond het ook veel moeilijker om Tim weg te brengen dan Sven destijds.
Tim is nu al een echte doorgewinterde kdv-ganger. Maar ja, nu is hij verkouden en heeft hij al van alles gehad. Ik weet dat dat kan omdat Sven dat destijds ook heeft gehad. Het tropenjaar kan beginnen! haha.

Groetjes,
Maike

Ach, wij zijn al weken bezig met verkoudheden, buikgriep, waterpokken en al, dus wat dat betreft is Diede al aardig gewend!!

Gisteren heeft ze trouwens na het kdv geslapen tot half 7. Daarna om 19.00u de fles gedronken en tot 21.00u met ons gespeeld en geknuffeld. Daarna is ze gaan slapen en vanmorgen om 7.00u heb ik haar weer wakker gemaakt!! Wat een slaapkop he!! Net nog even gebeld en ook vandaag gaat t weer goed. Ze slaapt wel minder dan thuis, maar dat kan ze dan mooi vannacht inhalen, haha!!

Had er vandaag ook geen moeite mee, dus ben al aardig gewend geloof ik!!
Groetjes

Terug
Bovenaan